Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eventinggek schreef:Dat ziet er leuk uit!mooi paardje die donkere! Jammer dat Bussloo voor mij zo ver weg ligt.... in de buurt van Apeldoor liggen zowieso veel terreinen / wedstrijden, ben wel n beetje jaloers op iedereen die daar in de buurt woont. Voor ons hier in t zonnige zuiden
is t toch zeker 1,5 uur rijden.... valt eigenlijk nog mee, maar voor training vind ik dat toch wel max...
Sjaan schreef:Oliebol, die zwarte is een Flemmingh en die vos is een Bredero.
Loontjuh, ik lig ook wel vaak op het strandje van Bussloo hoor! Afgelopen maandagavond nog,...
Sjaan schreef:Wat een leuke reakties allemaal! Super zeg!
Vief, de waterbak is aardig opgedroogd, dus nu is ie goed te doen. Maar er staat eigenlijk nog wat te weinig water in hoor.
Ik heb 1 van de crossbouwers gesproken en ze gaan de waterbak nog wel veranderen (grind/puin op de bodem als ik het goed heb begrepen, maar ze zullen wel wachten tot al het water is verdampt/weggezakt)
Vieva, de crosshindernissen liggen rond het recreatie meer van Bussloo.
Renske, ja was weer even gaaf op Cheval! Maar ik vind Cheval heerlijk crossen, maar de dressuur....![]()
Lindsey, het is grond van de gemeente. Maar de bouwers zijn een paar hele enthousiaste mannen! Echt heel gaaf wat ze daar allemaal bouwen.
Dela, tot in Ede dan! Ik ben er de 23e ook al, groomen bij mijn zusje!