Dat hij af en toe wat sterk wordt, verberg je best goed!Op sommige foto's loopt hij een beetje in 2 stukken, maar die galop is echt geweldig! Zal erg lekker zitten..
@Maayke: Dit is verboden.. (Behalve bij de draversport natuurlijk
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat hij af en toe wat sterk wordt, verberg je best goed!
) anydale schreef:Gefeliciteerd! Vind het echt super knap hoe je het doet tussen de paarden en dat je doorzettingsvermogen hebt! Vind echt dat je een gave pony hebt met mooie bewegingen (idd erg goed ondertredend achterbeen)

..echt mooi paardje..
goed gereden..
haha
je zit er netjes op,
! Shanna16 schreef:anydale schreef:Gefeliciteerd! Vind het echt super knap hoe je het doet tussen de paarden en dat je doorzettingsvermogen hebt! Vind echt dat je een gave pony hebt met mooie bewegingen (idd erg goed ondertredend achterbeen)
Hester start niet tussen de paarden hoor...
Goed gereden meissie, foto's zijn nog wel aardig geworden.
Heb zitten genieten van je IRC proef, zag er heerlijk uit.
liza van loon schreef:Wat had je voor je uitgestrekte draf trouwens deze keer?
Vertelde ze me met trots!
tot nu toe helpt het, als ze maar blijft kauwen, zo niet, dan hangt ie er uit..maar gelukkig is dat niet meer zo erg als in het begin!

Barbara_m schreef:Venetia schreef:Ik wil toch nog heel even wat kwijt over de tong:
zo jammer dat ie dat doet! Hij lijkt helemaal niet gespannen of zich te verzetten, wat je al zegt.
Hij ziet er weer super uit en als ie zijn tong leert binnenboord te houden heb je echt een crack volgens mij, weinig pony's treden achter zo goed aan!
Gefeliciteerd met je prijs, en jammer van de Imperial Riding cup maar goed, de ervaring van fijn zo'n proef doorrijden pakt niemand je meer af, die neem je ook mee naar de paarden.
Helemaal mee eens. Als hij dit probleempje niet had, maaktje zeker kans op een plaats in een kader.
Wie weet vind je het ei van Columbus joh. Heel veel succes and up you go!

Sullie97 schreef:Het ziet er weer superduper uit, hoor! Geweldige pony. Hoe lang mag je nog bij de (internationale) pony's rijden?
haha. Maar dan stop ik ook met Easter Boy want dan hebben we hele mooie jaren gehad en ik word wat groot voor hem. 
Mara schreef:hej ik weet precies wat je bedoeld met die tong, de mijne heeft daar ook last van, soms is het een tic, soms een btje aanleuningsfout...
Wij hebben een oplossing bij toeval ontdekt, die wel aardig helpt... Ik rijd met tonglepel, maar heb die niet in het midden van het bit zitten. Undercover gooit de tong aan de rechterkant eruit en de tondlepel hebben we links zitten, zodat ze daar op kan kauwen, die heeft ze dan na 1 a 2 maanden dan wel kapot, maar zolang ze blijft kauwen, gooit ze haar tong er niet uit, want anders bijt ze op haar tongtot nu toe helpt het, als ze maar blijft kauwen, zo niet, dan hangt ie er uit..maar gelukkig is dat niet meer zo erg als in het begin!
Iig gefeliciteerd met je 258 punten!!! en blijf zo doorgaan he
haha veel succes nog verder..
tummielover schreef:éj eshter,, ziet er netjes uit!! en mooie uitgestrekte maar dat wist je alhaha veel succes nog verder..
ff offtopic vraagje:
zijn er nog wel dit jaar IRC wedstrijden?? buiten weet ik zowieso dat het niet meer is want 25 juni is CHIO rotterdam en dan is de finale er van, maar weet jij of het ook nog binnen is??

Desje schreef:Ik vind het er erg netjes uit zien!
Daarom snap ik ook niet waarom een jury je afstraft op zijn tong, naar mijn idee moet een jury wel kunnen zien of een pony dit uit protest doet of niet.
Als ik de foto's zo zie, loopt je pony lekker ontspannen, dus dan zie ik het probleem van die tong niet.
Het ziet er misschien raar uit, maar ik vind het niet echt storend.
Maar ja, het blijft een jurysport en zij bepalen wat het wordt...
Wat een supergangen heeft je pony trouwens!!
Is hij paardgefokt??
Veel suc6 nog met hem!!!
Zijn vader en moeder zijn allebei New Forest pony's. Easter boy is ook 'maar' 1.45
maar dat ben je al