Tivara @ selectie wedstrijd Groesbeek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:22

Kiek!

Het is idd balen van die entingen, maar je hebt 2x een fijne proef gereden! En dat is toch het belangrijkste? En Titi deed haar best!

@ LaViTa: Heb je zien rijden (denk ik ). Op het dekje van Kiki staat inderdaad Tivara.

Nou Kiek! Zondag hopelijk weer, en dan mét goede entingen!

Zie je snel weer na de SE-week! Dan gaan we Lady een schoonheidsbehandeling geven!

xxx Mies

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:23

wat een leuk chique paardje heb je zeg!!!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:28

jaggie schreef:
Wel balen dat je entingen niet in orde zijn Kiki, maar goed het is niet meer dan terecht dat ze je dan diskwalificeren (maar dat weet je zelf ook best). Zonde dat je proef dan wel lekker liep, dat is dan nog eens extra balen.

Maar ik vind wel dat je paardje een prachtige, diepzwarte kleur heeft. Ook het rijden ziet er netjes uit, heb er eigenlijk geen commentaar op. Zorg maar dat die entingen snel in orde komen, dan kunnen jullie weer volop aan de bak en wp binnenslepen.

Wat een onzin.
Ik was ook gediskwalificeerd en dat terwijl mijn paard altijd correct geent is.
De basienting van dertien jaar geleden stond alleen niet in het paspoort maar in bijgaand boekje.
De andere entingen allemaal in het paspoort en bij de kampioenschappen was het allemaal nog fiekfijn in orde met dezelfde papieren.

Ik vond dat ze aan het zeiken waren en ik vond het ook niet leuk dat ze mijn paard zo hard in de mond hebben getrokken, aan de stang nota bene.

on-topic:
Ik vind dat je een erg mooi paard hebt, hier had je zeker winst mee kunnen rijden.

danifur

Re: Tivara @ selectie wedstrijd Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:57

Leuke foto's Kiki!
Wat glimt ze ontzettend zeg!
Jammer van de diskwalificatie!

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:07

wat een top beestje zeg,ziet er goed uit,en wat betreft je lip,ik heb dat ook hoor haha dan komen daar soms de raarste koppen uit
jammer van de diskwalificatie,maar succes voor de volgende keer

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 11:08

@Venetia; Ik vind het absoluut geen onzin van jaggie, want ik had gewoon even moeten laten nakijken of het goed klopte.. Maarjaa.. Bij jou is het inderdaad wel balen zeg..

Michelle; we gaan Lady helemaal om toveren En ik zal wel even foto's maken

En de rest bedankt voor het leuke commentaar

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:35

Ok, wat was er niet goed bij jou dan?
Op zich vind ik de controles wel goed hoor, maar het gaat om de manier waarop. Het lijken wel razzia's.

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 11:58

Ja inderdaad, ik lag bijna in de Z ring met mijn paard aangezien ze in een keer dat chip ding erop afstoken en Tivara vond dat eng.. Maar Tivara heeft als veulen zijnde een enting gehad, en 21 tot 92 dagen daarna moet ze die nog een keer hebben, en bij Tivara is dat na 5 dagen al geweest.. Maarjaa..

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 21:34

Oké, ik weet mijn punten eindelijk.. Eerste proef (selectie) had ik 181 punten, en tweede proef 164 punten.. Naar mijn idee tweede proef iets laag maarjaa..

karlijnd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:50

ik heb ook daar gereden, was eerst uitgesloten omdat mijn paard de basis enting niet zou hebben gehad, toen kwam iemand anders er achter dat hij die wel had gehad, hadden die 2 mannen er zo overheen gekeken omdat er een aparte sticker voor in het paspoort zat. ik was al afgemeld en toen dus weer aanmelden en gelijk de ring in. mijn zusje had minder geluk, die is in 2001 17 dagen te laat geent en heeft toen geen nieuwe basis enting meer gehad, die was dus wel uit geschakeld. erg rottig allemaal maar ja. welke ringen had jij gereden en 1 en 2 of 3 en 4, ik in 3 en 4. vind het er in ieder geval wel netjes uit zien bij jou. volgens mij mag je nu minstens 4 weken niet op wedstrijd, want anders kan je paard de basis enting niet opnieuw hebben gehad, dat is mijn zusje verteld in ieder geval. groetjes

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 11:14

Ik reed in rind 1 en 2 Dat hoorde ik ook, aangezien de tweede enting 21 tot 92 dagen na de eerste gegeven moet worden, maar Tivara was 10 april geënt, en we hebben haar nu weer laten enten, dus nu zijn de entingen in orde Ik moet alleen nog even kijken of ik nu gewoon dus weer mag starten of dat daar nog een bepaalde tijd voor is na de enting.. Maarjaa..

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:52

vervelend van die entingen, weet precies hoe je voelt, zelfde meegemaakt. baalde echt verschrikkelijk was 5 in het klassement en kom meedoen aan de finale, nouh dan baal je goed.

Ik had het zelfde als Venetia, de basisentingen stonden in een oud boekje, wisten wij niet dat het omgezet moest worden. Het stomme is een dierenarts hoefde maar gewoon een krabbel neer te zetten dat ie het wl had, loopt er gewoon een dierenarts rond, maar neeh hoor mocht toen neit meer goed boos

Maar wat heb je een prachtig zwart paard

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 12:01

Achja, het is natuurlijk ook wel een beetje mijn eigen schuld.. Had ik het maar moeten controleren.. Ik heb geen hele hoge punten dus het maakt me ook niet heel erg veel uit.. Ik heb lekker gereden, jammer van mijn winstpunt, maar het was mijn tweede buitenwedstrijd, en ik ben echt tevreden over hoe alles gegaan is