Nike int bos & 1e wedstrijd(Herkenbosch)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:09

Ik snap niet dat je voor de verzorging van de ruiter een 7 hebt gekregen sorry maar met sportschoenen op wedstrijd? je had wel iets meer moeite kunnen doen dan dit
Pasje verriumen ziet er goed uit en lekker ontspannen!

Miss_Qty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:43

Welshcobfan schreef:
Ik snap niet dat je voor de verzorging van de ruiter een 7 hebt gekregen sorry maar met sportschoenen op wedstrijd? je had wel iets meer moeite kunnen doen dan dit
Pasje verriumen ziet er goed uit en lekker ontspannen!

Geef mij ook zo`n jury

dan gaan je winstpuntjes hard

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:18

zo he wat ga je goed vooruit!! het ziet er super uit!

lekker dat je in je eigen kleding kon rijden, zit toch een stuk lekkerder dan zo'n wedstrijdoutfit...al staat dat natuurlijk wel netter!

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 17:52

Dankjullie.
Miss_Qty; ja ik heb echt mee gedaan. Hoezo klink ik dan niet zo?
Welshcobfan; Jury's hebben vaak ook een vast cijfer voor de verzorging of je moet er ver naast zitten. Had wel meer moeite kunnen doen, maar waarom dat gaan doen als het zo beter gaat. (ik rijd zo zelf fijner, en ook beter) Was wel verder in het zwart, beter dan maar alles door elkaar toch?

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 17:56

Heej ziet er goed uit hooor... Ook ik vind dat het in het wit er netter uitziet.. maar om daar nou voor 1x geld aan uit te geven... misschien had je het kunnen lenen maar ach

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:01

Je had misschien ook gewoon een wit blousje, en een zwarte rijbroek met laarzen, en je haar netjes in een knot/staart

rona

Re: Nike int bos & 1e wedstrijd(Herkenbosch)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:01

Hey Patty
Ziet er netjes uit. Jullie zijn goed vooruit gegaan en Nike ziet er weer goed uit. Was dat in Herkenbosch waar ook het gewone concours was?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 19:46

maickell0ver; dankje. Ik heb het zelf wel, maar vind het niet fijn. (jasje veel te groot enz. laarzen die van onderen kapot zijn en er snel water inkomt. en niet zo fijn zitten)
rona; dankje, ja was gewoon concours daar idd.

Oakland1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:39

Een wit dekje is heus niet duur in de welkoop. een witte broek en Tshirt met laarzen hadden al een heel ander (beter) zicht gegeven. Ik vind het nogal gespannen

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 12:20

Pattypaard schreef:
Dankjullie.
Miss_Qty; ja ik heb echt mee gedaan. Hoezo klink ik dan niet zo?
Welshcobfan; Jury's hebben vaak ook een vast cijfer voor de verzorging of je moet er ver naast zitten. Had wel meer moeite kunnen doen, maar waarom dat gaan doen als het zo beter gaat. (ik rijd zo zelf fijner, en ook beter) Was wel verder in het zwart, beter dan maar alles door elkaar toch?

ik vind zelf dat je er erg ver naast zit met je sportschoenen Het is onveilig ook nog. haar in een vlecht, knotje whatever is ook maar een kleine moeite en oogt al beter. Maar goed, paard loopt wel lekker ontspannen

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 13:29

welshfreak; wit dekje hoef ik zelf niet (of misschien als ik echt concour zal rijden ooit) Wat vind je nogal gespannen?
Welshcobfan; ieder zijn eigen mening Haar in staart/vlecht/knot gebeurt als er nog een andere keer komt. Is me door meerdere mensen aangeraden. Dankje.

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:20

Nike zit er goed uit, en de pasjes verruimen gaat goed.
Alleen die sportschoenen en chaps, en gewoon zwarte kleding, blauw dekje....En je kan als je het te warm vind met iets over je witte rijbroek volgende keer als je opstapt pas je witte rijbroek aan doen.
Ik ga dat ook eens proberen met mijn ijslandertje in december (met een super wintervacht) een wedstrijdje rijden, ben benieuwd wat ik voor de verzorging krijg!

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:37

Tip: doe alles in 1 geheel: dus dekje zwart? broek zwart, dekje blauw? broek blauw. Dat oogt wat rustiger en netter

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 22:45

Ok, dankjullie
Alvast succes dan Ymmik!

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:53

Jammer dat iedereen zich zo door de kleding laat afleiden.

Ik zie veel mooie momenten waar Nike lekker van achter uit over z'n rug loopt.

Rij je vaker in dat zand?
Want hij leert daar wel lekker van sjouwen.

Buxy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 09:26

paardje loopt inderdaad wel lekker... persoonlijk vind ik wat ronder en opgerichter mooier denk ik... t oogt nu een beetje vlak...

en tsja... als je op wedstrijd gaat maak er dan 1 leuk geheel van... t lijkt heel rommelig nu.. en dat hoeft echt niet strak in ruitertenu maar ja zo denk ik dr over..

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 12:07

Stennisje; dankje
Heb gisteren ook weer in dat zand gereden en wil dat ook vaker gaan doen nu ik eindelijk alleen naar dat bos mag met de pony's. (ander dorp, drukke weg oversteken enz.)
Buxy; dankje Ja dat vind ik zelf ook. Alleen als ze wat hoger komt gaat ze met haar hals recht en hoofd gebogen lopen. En wat lager gaat ze beter ronder, al lukt dat ook niet altijd. Zijn we aan aan het werken. En het gaat gelukkig alweer beter.

Oakland1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:22

jou houding en dat geef je op sommige fotos door, kan een moment opname zijn