sorry maar met sportschoenen op wedstrijd? je had wel iets meer moeite kunnen doen dan dit
Pasje verriumen ziet er goed uit en lekker ontspannen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sorry maar met sportschoenen op wedstrijd? je had wel iets meer moeite kunnen doen dan dit
Welshcobfan schreef:Ik snap niet dat je voor de verzorging van de ruiter een 7 hebt gekregensorry maar met sportschoenen op wedstrijd? je had wel iets meer moeite kunnen doen dan dit
![]()
Pasje verriumen ziet er goed uit en lekker ontspannen!

Pattypaard schreef:Dankjullie.![]()
Miss_Qty; ja ik heb echt mee gedaan. Hoezo klink ik dan niet zo?
Welshcobfan; Jury's hebben vaak ook een vast cijfer voor de verzorging of je moet er ver naast zitten. Had wel meer moeite kunnen doen, maar waarom dat gaan doen als het zo beter gaat. (ik rijd zo zelf fijner, en ook beter) Was wel verder in het zwart, beter dan maar alles door elkaar toch?
Het is onveilig ook nog. haar in een vlecht, knotje whatever is ook maar een kleine moeite en oogt al beter. Maar goed, paard loopt wel lekker ontspannen
(of misschien als ik echt concour zal rijden ooit) Wat vind je nogal gespannen? 
Haar in staart/vlecht/knot gebeurt als er nog een andere keer komt. Is me door meerdere mensen aangeraden. Dankje.

Ja dat vind ik zelf ook. Alleen als ze wat hoger komt gaat ze met haar hals recht en hoofd gebogen lopen. En wat lager gaat ze beter ronder, al lukt dat ook niet altijd. Zijn we aan aan het werken. En het gaat gelukkig alweer beter.