Wauw. Ziet er lekker uit hoor! Die laatste is super, echt! Probeer idd je benen iets minder uittesteken, en de rest is geloof ik al gezegd, dus dat doe ik niet meer. Jullie zijn leuk samen!
Ziet er goed uit, Kim! En heb ik het nou, of zijn je haren van kleur verandert? Met nog wat lessen gaat dat helemaal goed komen met jullie Kritiekpuntjes heb je zelf al gegeven.
Ziet er goed uit hoor! Je hebt zelf al commentaar gegeven en er staat al meer commentaar in het topic dus ik neem aan dat ik dat niet hoef te herhalen Enne dat geld zoeken, ik betrap me er zelf ook nog erg vaak op, en ik denk dat er wel meer ruiters zijn die dat doen
Mooie foto's dat zeker! Mooie haflinger, Zo mooi met die manen!!
Commetaar: Met Geldzoeken valt nog wel mee zoals gootje2 al zei; pak anders je zweepje wat hoger helpt echt! en met de cap: Het is een [b]verplichting[b] dat je een cap draagt maar het is je eigen risico om zonder cap te rijden meer kan een hersenschudding ofzo maar het is en blijft je eigen keus!! (Rijd je op een ponyclub met je haflinger toevallig? Want dan moet je wel een cap op of niet? Of als je les krijgt?) Nouja verder zijn jullie super leuk combie! En nog veel plezier ermee!
heel mooi gewroden.. Een hekel aan de cap heb ik ook.. Maar zowel bij mijn Vp en manege is het verplicht.. Bij mij vp zet ik hem vaak op het laatste momenten even af Zoals uit stappen enz..
Super mooi paard ! Echt wel Maarre,, J moet dus J benen iiets naar achter leggen;) En J moet J handen een tikJ meer dragen. Voor de rest loopt iie goed
Leuke foto's, je hebt de haf leuk aan het lopen hoor! Inderdaad wel jammer van je beenligging, op deze manier krijg je een beetje een stoelzit. In tegenstelling tot wat hier steeds gezegd wordt, denk ik niet dat je beugels een gaatje korter daartegen helpen, bij mij verergerd dat het probleem vaak alleen maar. Gewoon elke keer tegen jezelf zeggen dat je je benen wat verder naar achter moet leggen. Succes!