Het ziet er heel netjes uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tooske schreef:Ziet er goed uit hoor
Errugg leuk setje ik hou namelijk ook van lekker kleurrijk haha...
Ik heb vandaag ook eindelijk weer eens een winstpuntje gehaald dus nu nog maar 1!!
... 3 juni gaan we naar Spijk, ga je ook?
Remember schreef:Tooske schreef:Ziet er goed uit hoor
Errugg leuk setje ik hou namelijk ook van lekker kleurrijk haha...
Ik heb vandaag ook eindelijk weer eens een winstpuntje gehaald dus nu nog maar 1!!
Ey! Goed hoor, gefeliciteerd! Ben je in Woudrichem geweest? Wat een snertweer trouwens, ben echt zeiknat geregend nét na de foto's... 3 juni gaan we naar Spijk, ga je ook?
En binnenkort zie je me vast wel een keer ergens met de halfzus van Shine, zie:
viewtopic.php?f=10&t=592886&hilit=

Tooske schreef:Ja ik ben letterlijk met losrijden DWARS-AF geregend zeg...![]()
Heel veel hadden afgemeld maar ik wil het altijd wel graag proberen die van mij heeft namelijk nooit zoveel last van slechte of natte bodems.
Maar met de proeven werd het droog en liep die eigenlijk best lekker.
Heb volgende week in Werkendam wedstrijd dus hoop heel stiekem dan mijn laatste puntje te halen... heb ook kür op muziek daar das ook altijd heel leuk!
Daarna 5 juni CHIO Rotterdam.
Leuk paard hoor de halfzus van Shine ben zal he vanzelf wel een keer in de ring zien!
Op naar de Z1

en een leuk setje ! *Tamara* schreef:Ziet er goed uit Mir! Setje staat haar erg goed, ben niet zo van het oranje maar bij Shine staat het errug mooi!Op naar de Z1
. Kreeg op msn al een paar reacties of ik dat nou speciaal voor het WK had gedaan haha, van de niet-paardenmensen

Tooske schreef:Nee ik start hem niet in het Z1 ik ben nog geen Z dus mag je ook geen Z kür starten jammer genoeg... (Heb er wel 1 in de maak)
Start dus gewoon mijn M2 kür van vorig jaar!

) gomir schreef:Wat ziet Shine er super uit zeg! Die heeft echt een hoop bijgeleerd
Even off-topic: start je tien juni in Groenekan? Dan probeer ik je even op te zoeken als er tijd voor is![]()
(volgens mij heb ik je op de VU ook al honderd keer zien lopen, maar niet herkent, maar dat heb ik wel vaker)
Issy schreef:Als ik de foto's vergelijk van een jaar geleden dan is ze qua bespiering echt mooi geworden, en qua rijden heb je haar een hoop bijgebracht. Je mag trots zijn op jezelf!
!