dancer naar buiten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:04

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:05

JoyCiej007 ik heb dit niet altijd om maar er was iets weg van mijn hoofdstel en daarom pakte ik dit ding

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:07

Het is dus Roberts met 1 B dancertje :p

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:08

o ok LCharlotte ik vergeet dat steeds bedankt

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:09

Hahahaha maakt niet uit
Vind het trouwens wel erg jammer dat er zo agressief gereageerd word door sommige medebokkers. We zijn hier namelijk niet om elkaar af te z**ken mensen... Je kan het ook op een diplomatieke manier brengen

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:10

hmm, oké......... dat wist ik niet maarja, ieders zijn eigen keuze natuurlijk, alleen zou ik er dan voor kiezen om maar even niet te gaan rijden; 1 xtje zou wel geen kwaad kunnen.... maarja

SuzannedG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:11

Ik heb dat halster/hoofdstel ook maar bij mij werkt tie heel fijn. Ik vind het er hier niet zo vriendelijk uitzien. Maar misschien moeten jullie beide nog wennen..
Verder heb je een leuk paardje

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:12

dat vidn ik ook LCharlotte en heb duidelijk verteld dat hij hier nog aan moet wennen het is de 1ste keer naar buiten er mee en de 3de kjeer datdie hem om heeft
JoyCiej007 ik heb toch niet veel gereden en word ok er mee geholpen om er niet zo hardhandig mee om te gaan dus heb er priveles voor

chip

Re: dancer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:13

Thanks Ann, ik vind die blauwe erg gaaf
Maar het kost 42,50, nog ff sparen dus

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:14

Ten eerste vind ik dat je erg streng bent met je handen.
Je trekt zo hard, dat het halster helemaal strak aan het hoofd gaat trekken en het paard dan auw auw zegt en wel zal naar onder zal moeten lopen omdat hij anders teveel pijn heeft.
Ookal rijd je zonder bit, probeer toch eens wat zachter te doen.

Ook vind ik het raar dat je in het mais veld staat.
Dus, als er geen ander leuk pad is, ga je maar een beetje de planten van de boeren verpletten? Nou sorry hoor dat vind ik dus echt niet echt sociaal.

En ik zie dat je paard veel heeft gereden
*kijk net in je andere HAW toppic.
Dus dan ga je ook nog als hij in bed ligt (stal) er nog even opzitten omdat dat zo leuk is voor de foto?
Bedank je paard voor het rijden en breng hem rustig naar bed, niet om dan vervolgens er nog even op te zitten.

Verder is het wel een mooi schoon wit paard, maar nog wel wat iel

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:18

JoyCiej007 schreef:
Ik vind deze foto's genoeg vertellen: of het is het paardje er niet voor om met een bitloos hoofdstel te rijden, maar zeker is wel dat jij het totaal niet goed gebruikt! zowel in het dressuur topic als deze foto's; ik vínd het er niet alleen onvriendelijk uitzien, het is onvriendelijk! Wanneer je zo hard gaat zitten trekken aan zo'n paardenneus (het is nl. wel een touw dat zijn neus aan het dichtsnoeren is) hang er dan gewoon een simpel gebroken trensje in en ga gewoon mét bit rijden; dit is unfair tegenover je paardje....

ja, inderdaad. wet je wel hoe erg je zijn neus plet met dat ding? zelfs op een normaal haslter rij ik rambo net zoals met bit in. heel fijn, hij voelt alles, en dan snoei ik zijn neus dus niet dicht met een slip-neusriem. en ik zie jou trekken en plukken bij een moeilijk-paard-monyt-halster.

ik vind het er niet normaal uitzien. zo hebben ze het vast niet bedoeld.

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:20

chip houd je er rekening dat het speciaale maten zijn per kleur en dan is de prijs om hoog gegaan
Elena als je hem echt iel wil zien moet je in mijn onderschirft kijken en het paard loopt van zelf naar onder en die foto's in de bak is hoogstens een half uurtje en ik heb hem erna ook heel erg bedankt en zijn meusli gegeven en zoals je al weer zegt dat ik zachter moet doen daar heb ik priveles voor en het halster komt niet door het trekken zo strak het is zo gezet door iemand op de manege want ik was zelf ana het twijfelen en als je me niet gelooft dan moet je het zelf weten en voor dat mais veld is al lang een oplossing gegeven dus voor je commentaar gaat geven lees eerst ook even de rest

ik rij mijn paard ook met ene gewoon hlaster wel eens milo maar hij had de dag er voor stil gestaan vandaar dat die ook ene stuk frisser was maar zoals ik al veel eerder heb gezegd ik heb eer priveles voor

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:21

even een vraag voor de moderators ik had hier graag een slotje op want word alleen maar beledigd terwijl ik al duidelijk aangegeven heb dat ik er aan het werken ben en dit pas de 3de keer is dat die het om heeft dus alshet gaat graag ene slotje

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:24

Nou ik zie anders DUIDELIJK dat je hem naar beneden trekt.
misschien heb je dat niet in de gaten, maar het is wel zo.
Kijk maar eens op deze foto:

Afbeelding

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:25

ik had hem stil gezet en meneer loopt door dus ik trek ene keer en das logisch of niet dat je hem probeerd opnieuw stil te zetten

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:27

Erg jammer, ik kreeg net al een pm dat de maat per kleur gaat.
Hopelijk is hij ook ergens anders te koop en wel in alle maten verkrijgbaar.

_Blacky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:29

Wauw dat rood staat hem super,
en wat een mooi paardje

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:31

thnx blackybrowny

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:31

dancertje schreef:
ik had hem stil gezet en meneer loopt door dus ik trek ene keer en das logisch of niet dat je hem probeerd opnieuw stil te zetten

asl je me neit gelooft vraag misshaffie maar

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 14:40

nou wil zelf toch wel even mijn mening kwijt bokt is weer lekker negatief besig ik zette ze hier op om te laten zine dat het gezellig was en we veel lol hadden ondanks dat roosje geen eigen paard of verzorgpaard had en we het dus met 1 paard moesten doen ik had van bokt wel wat meer sympathiekere reacties verwacht maar blijkbara niet dus dit was de 1ste en laaste keer mijn rijfoto's op bokt ik ben wel blij met de mensen op bokt die normaal en professioneel commentaar geven maar als het al tig keer gezegd is en er al gezegd dat er aan gewerkt word vidn ik het niet nodig om in een keer iemand zo af te kraken

Nicky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:05

Hey Gaby!
Ziet er inderdaad gezellig uit
Je rijd Dancer met hoofdstel altijd super netjes! Over dit hoofdstel zeg ik niks want het zijn momentopnames.

Liefs Marijke

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 15:07

dankjewel marijke

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:40

Tuurlijk, het is nooit leuk om ietwat negatieve reacties te krijgen; maar je moet je wel bedenken; je zet er eerst niet bij dat je normaal niet met dit hoofdstel rijdt; bovendien zien wij die foto's, en aan de hand van deze foto's kunnen wij gewoon zien dat het er niet vriendelijk uitziet......... dat is gewoon het gevolg als je foto's op bokt plaatst, helemaal op HAW; bedoeld om elkaar tips en adviezen te geven......... als wij dan iets zien wat er zeer onvriendelijk uitziet in eerste instantie, dan laten we (de meesten dan) het op een fatsoenlijke manier weten... wil je geen negatieve reacties, plaats dan inderdaad geen foto's op bokt.. want eerst foto's plaatsen, en dan maar vragen om een slotje omdat de reacties niet zijn als gehoopt, is in mijn ogen een beetje sneu

Nicky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:42

volgens mij heeft ze nooit om een slotje gevraagd??

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:42

Kunnen jullie dan misschien uitleggen wát er precies fout is aan wat ze (we?) doen?
Ik rij normaal absoluut nooit op dit paard, en heb er al met al ook maar 5 minuutjes opgezeten.
Ik moet toegeven, één foto ziet er niet lekker uit in mijn ogen, maar dat was mijn eigen fout en dat geef ik ook ruiterlijk toe.

Foto's zijn en blijven momentopnames, maar over 't algemeen vind ik het absoluut niet slecht uitzien, Gaby.