Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty schreef:Ik kan de foto's niet zien, maar wil wel melden dat ik het vreemd vind dat een B-paard (dat een paar oefeningen uit de M en Z kent) met stang en trens gereden wordt. Ik zie er het nut niet van in.
Kitty schreef:Ik kan de foto's niet zien, maar wil wel melden dat ik het vreemd vind dat een B-paard (dat een paar oefeningen uit de M en Z kent) met stang en trens gereden wordt. Ik zie er het nut niet van in.
Liezel1 schreef:allereerst: wat een mooi hoofdstel heb je!
op de foto's leek mij dit ook niet echt een z combinatie, je paard loopt behoorlijk op de voorhand mijns inziens....
de stang zit er niet strak aan, maar had nog wel losser gekund.
of het verstandig is hiermee te rijden laat ik in het midden.
Ekkie schreef:Kitty schreef:Ik kan de foto's niet zien, maar wil wel melden dat ik het vreemd vind dat een B-paard (dat een paar oefeningen uit de M en Z kent) met stang en trens gereden wordt. Ik zie er het nut niet van in.
Misschien is het paard al op Z niveau gereden en heeft de ruiter ook op Z niveau gereden?
Ekkie schreef:Kitty schreef:Ik kan de foto's niet zien, maar wil wel melden dat ik het vreemd vind dat een B-paard (dat een paar oefeningen uit de M en Z kent) met stang en trens gereden wordt. Ik zie er het nut niet van in.
Misschien is het paard al op Z niveau gereden en heeft de ruiter ook op Z niveau gereden?
nadina schreef:Als het paard op z-niveau is gereden (en dan bedoel ik wedstrijden) en de ruiter ook kun je natuurlijk niet met het paard in de B starten...
Ekkie schreef:nadina schreef:Als het paard op z-niveau is gereden (en dan bedoel ik wedstrijden) en de ruiter ook kun je natuurlijk niet met het paard in de B starten...
Prutsels, heb weer even niet goed nagedacht! I stand corrected!