heb er zelf ook een! Het ziet er goed uit hoor! Leuke combi! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb er zelf ook een! Het ziet er goed uit hoor! Leuke combi! 
Maar toch ben ik het eens VeraA. Ik vind het opzicht een prettig beeld om naar te kijken maar ik vind het je het paard te veel tegen houdt en dat de achterhand niet erg actief is en mooi ondertreedt. Nee ik ben ook geen Z ruiter, maar toch geef ik commentaar. Ik vind dat je een beetje vreemd op het commentaar reageert om maar eventjes eerlijk te zijn. Heel erg veel succes met je Z debuut!
veraA schreef:maar zo hard als jij aan die stang trekt, nee, zo hoort dat niet

veraA schreef:Zal daar vanavond of morgen even kijken
Wat bedoel je met zwartkijkers ?
(that's me )
veraA schreef:Ik snap wat je bedoelt qua fouten kijken, moet ook eerlijk zeggen dat het misschien wel lúllig overkomt als ik alleen foute punten noem, maar het was niet lùllig bedoeld. Je zet toch foto's neer voor commentaar, en ik vind dat de TS heel flauw doet en mijn commentaar niet serieus neemt, en nee, daar kan ik niet tegen, dus ik blijf dan lekker doorgaan(that's me )
Als de 2e foto een moment later was genomen was het achterbeen wel beter, maar imo niet goed genoeg. En natuurlijk kan het niet altijd helemaal perfect zijn, maar het is wel iets om aandacht aan te besteden. Als de ts nou gewoon uitlegd hoe en wat, is het voor iedereen begrijpbaar, maar ipv dat word er allemaal maar raar op gereageerd.