Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juud87 schreef:shetlanders die hebben vroeger in de mijnen gewerkt, moesten ze zware karren trekken, dus dat 40 kilo te veel is vind ik onzin. voor de lol ken dit wel
pressdelete schreef:Ik vind het een belachelijk idee om met een lengte van 1.70 op een shetlander te gaan zitten.
Ik ben 1.65 en pas nét op mijn pony van 1.35.

Latisha schreef:hij vind het zelf ook hartstikke leuk, oortjes naar voren enz. als hij het te zwaar vond zou hij wel bokken

aur0ra_h0rse schreef:pressdelete schreef:Ik vind het een belachelijk idee om met een lengte van 1.70 op een shetlander te gaan zitten.
Ik ben 1.65 en pas nét op mijn pony van 1.35.
wow, dan is het wel een iel pony,..of jij kan gweoon niet meten! BTW!! er is niks voor niks gemeten dat een shetlander de sterkste pony is, en ik ben 1.65 en rij dook op mijn eigen gewonene shet, ik ben van mening dta het wel kan, goed voor de gwrichten..? als je het evebntjes doet kan het egt geen kwaad!! sommige mensen zijn gewoon jaloers omdat hun veel ste zwaar zijn voor een shetlander en andere mensen dat niet gunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(en niet zo'n beetje ook, beestje had een veullie in d'r buik toendertijd
) aur0ra_h0rse schreef:wow, dan is het wel een iel pony,..of jij kan gweoon niet meten! BTW!! er is niks voor niks gemeten dat een shetlander de sterkste pony is, en ik ben 1.65 en rij dook op mijn eigen gewonene shet, ik ben van mening dta het wel kan, goed voor de gwrichten..? als je het evebntjes doet kan het egt geen kwaad!! sommige mensen zijn gewoon jaloers omdat hun veel ste zwaar zijn voor een shetlander en andere mensen dat niet gunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Latisha schreef:ik heb een minishetlander van 9 jaar. het is echt een dikkertje.

dressagelady schreef:Haha dat is de domste uitspraak die ik ooit gehoord heb.
Leer eerst maar eens ABN typen meisje

Latisha schreef:Mensen, ik heb iemand gebeld die er verstand van heeft.. en die zegt dat het geen probleem is zolang je het niet te vaak doet.. Waaarom moeten jullie overal ruzie over maken zeg.. het antwoord is dus dat het WEL kan..
Latisha schreef:Mensen, ik heb iemand gebeld die er verstand van heeft.. en die zegt dat het geen probleem is zolang je het niet te vaak doet.. Waaarom moeten jullie overal ruzie over maken zeg.. het antwoord is dus dat het WEL kan..