alex ken ik dus van Melissa789.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alex ken ik dus van Melissa789.
Melissa789 schreef:heej .wat is hij veranderd zeg! hij ziet er wel gelukkig uit ..ik mis hem zo zo zo erg .. gelukkig kom ik van het weekend langs .. wat braaf datje zomaar met halster ging rijden! was bij mij nooit gelukt denk ik haha .. maar wat bedoel je hij is tegen het bit ofzo?
xxx
Met mijn benen eigenlijk dus. En dat gaat dus zo écht veel beter, ben gisteren met hem voor het eerst naar het bos geweest, nou heb echt met lange teugels gereden, héérlijk!
ik was wel even vergeten hoe erg die hobbelde haha .. maar ik was daar al helemaal aan gewent dus ik merkte het niet
nu dus wel haha .. ik heb je email nog neit .. maar ik heb de fotos al naar monique gestuurd.. en ik zal even zeggen dat ze ze naar jou door moet sturen .. zijn echt leuk geworden! xxx
daniekjuh schreef:Kinee_ schreef:
pff sommige mensen moeten toch is na gaan denken over SCHEEL of BLIND zijn, want SCHEEL heeft echt geen ene mo*r met BLIND te maken...
daar word ik dus echt pissig over, want ik ben scheel, en ik zie gewoon alles hoor...