Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rij die maar eens netjes aan elkaar! Succes er mee verder! 

Hij is wel groot 
vonneke schreef:@ Cyntje: wat grappig!! heb je weleens op Delma of Willem gereden?
Judith: heel heel misschien dat ik deze toch nog ff wat langer aanhoud en dna kom ik van de winter naar Eersel!!
vonneke schreef:mooi aan de teugel vind ik 10x belangrijker als actief laten lopen....................
veronoz schreef:[naam] schreef:mooi aan de teugel vind ik 10x belangrijker als actief laten lopen....................
HOE KAN EEN PAARD MOOI AAN DE TEUGEL als hij niet actief is![]()

. vonneke schreef:
dat is ook maar flauwekul haha
iemand zei in dit topic dat ik hem meer naar beneden wilde hebben dan dat ik aan activiteit dacht....
vandaar mijn reactie.
in mijn ogen kan een pard ook niet door de hals komen als hij niet eerst vanachter uit naar voren gereden wordt.
De reden dat hij nu wel mooi door de hals komt en goed 2 weken geleden niet is puur omdat hij nu beter aan het been is. En op die manier van voor naar achter door de hals gereden kan worden.
.
vonneke schreef:mooi aan de teugel vind ik 10x belangrijker als actief laten lopen....................