En je profiel is ook al zo leuk. 
Maar ik vind je niet te groot en ook niet te zwaar, je past er prima op.
Mag ik vragen hou lang je bent? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En je profiel is ook al zo leuk. 
Mag ik vragen hou lang je bent? japs schreef:dan ben je 17 en dan rijd je nog op een shetlander, waar je naar mijn idee wel wat zwaar voor bent
en ziet er ook goed uit
Citaat:waarom je een shetlander hebt als je 17 bent..... dat is namelijk niet voor de hand liggend.. maar de gene die nu begint te ruzien ben je zelf hoor...

Lydian schreef:Citaat:waarom je een shetlander hebt als je 17 bent..... dat is namelijk niet voor de hand liggend.. maar de gene die nu begint te ruzien ben je zelf hoor...
Hahaha en nu ruziet cloverdale, dus echt niet hé,jij gaat er over door! Zij verweert zich en teregt want ze heeft gelijk.
En wat er bedoelt word met die bok rel is dat je het eeuwige je bent te groot voor die shet geeur weer uit de kast word gehaald, zelfs als het niet ééns relevant is zoals nu.. enne ik ken een meisje die is 21 en 1.52 groot/klein en ze weegt 46 kilo, nou die kan ook nog met gemak op een shet, die beesten zijn niet leeftijdsgebonden,eerder gewichts/lengtegebonden. En dit kan nog makkelijk!
Waar haal ej de fantasie vandaan.. wat moet je nog met een shet als je 17 bent, echt je kunt nog zooo veel doen met een shet ongeacht hoe oud je bent!
[/quote] 
Lydian schreef:

Lydian schreef:

japs schreef:o nou dan heb ik dat dus vast verkeerd verwoord.. maar t maakt mij niet uit hoor.. ik was gewoon erg nieuwschierig, maar laat maar lekker

, ze is een echte knapperd!

Nerootjeh schreef:Fleeeem, ze is een echte knapperd!
EN BLAAAT, waarom zou je als je 17 bent niet meer op een shet mogen rijden?
er zijn meisjes van 12 jaar die groter en zwaarder zijn dan steph, mag dat dan wel
Zoek een leven
Steph, je past er super op!
mijn complimenten over hoe je dat beestje rijd, en ik kan het weten, want ik heb fleempje in real life gezien met jou erop
Ik vind je helemaal niet te groot of te zwaar hoor, dat kan nog prima. Ik zie wel veel ergere dingen.
Lijkt me geweldig als je nog op zo'n kleine pony kan, veel plezier er nog mee!