Flame [Shet] @ Dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:20

Ziet er hartstikke goed uit zeg! En je profiel is ook al zo leuk.
Maar ik vind je niet te groot en ook niet te zwaar, je past er prima op. Mag ik vragen hou lang je bent?

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:23

japs schreef:
dan ben je 17 en dan rijd je nog op een shetlander, waar je naar mijn idee wel wat zwaar voor bent

Gaan we weeeerrr.. ze passen er heus nog wel voor een keertje op... ze rijden toch ook niet steevast elke dag.. En zo groot en zwaar zijn ze nou ook niet hoor, de shet is groot en stevig genoeg en voor een keer kan dit prima!

Sappos

Re: Flame [Shet] @ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:25

Super stoere shet, loopt ook mooi. Ik vind dat je er best nog op past qua lengte en gewicht. Voor het plaatje is een grotere pony mooier maar ik stoor me er niet heel erg aan.

SprinT_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:26

hey gei gave shet en ziet er ook goed uit

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:27

Steph!!! Vlammetje blijft zoooo stoer!!!

zal ik er een foto bij zetten van mij op mijn kruising shet? Die loopt harder dan die arab hoor

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:31

Citaat:
waarom je een shetlander hebt als je 17 bent..... dat is namelijk niet voor de hand liggend.. maar de gene die nu begint te ruzien ben je zelf hoor...

Hahaha en nu ruziet cloverdale, dus echt niet hé,jij gaat er over door! Zij verweert zich en teregt want ze heeft gelijk.

En wat er bedoelt word met die bok rel is dat je het eeuwige je bent te groot voor die shet geeur weer uit de kast word gehaald, zelfs als het niet ééns relevant is zoals nu.. enne ik ken een meisje die is 21 en 1.52 groot/klein en ze weegt 46 kilo, nou die kan ook nog met gemak op een shet, die beesten zijn niet leeftijdsgebonden,eerder gewichts/lengtegebonden. En dit kan nog makkelijk!

Waar haal ej de fantasie vandaan.. wat moet je nog met een shet als je 17 bent, echt je kunt nog zooo veel doen met een shet ongeacht hoe oud je bent!
[/quote]

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:34

Lydian schreef:
Citaat:
waarom je een shetlander hebt als je 17 bent..... dat is namelijk niet voor de hand liggend.. maar de gene die nu begint te ruzien ben je zelf hoor...

Hahaha en nu ruziet cloverdale, dus echt niet hé,jij gaat er over door! Zij verweert zich en teregt want ze heeft gelijk.

En wat er bedoelt word met die bok rel is dat je het eeuwige je bent te groot voor die shet geeur weer uit de kast word gehaald, zelfs als het niet ééns relevant is zoals nu.. enne ik ken een meisje die is 21 en 1.52 groot/klein en ze weegt 46 kilo, nou die kan ook nog met gemak op een shet, die beesten zijn niet leeftijdsgebonden,eerder gewichts/lengtegebonden. En dit kan nog makkelijk!

Waar haal ej de fantasie vandaan.. wat moet je nog met een shet als je 17 bent, echt je kunt nog zooo veel doen met een shet ongeacht hoe oud je bent!

[/quote]
degene die de boel aan het opstoken is ben jij dus.. wie gaat er nou over door.. jij.. ik niet hoor.. ik gaf mijn mening, en heb het daarna nog uitgeleg.. maar jij rakeld het weer op..
en ik ging er niet over door maar dat doet cloverdale en nu dus jij weer, dus wat wil je nou...

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:36

loopt netjes hoor.

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:39

Zooo wat zijn jullie een leuk stel samen

Ik vind het echt nog goed passen! Veel plezier nog samen!
Het ziet er overigens ook allemaal netjes uit

GillyZidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:41

mensen wat een gezeur weer. wat kan het jullie schelen dat ze op haar 17e een shet heeft? als zei daar gelukkig mee is dan is zei er gelukkig mee! dat beestje lijd er echt niet onder om haar als baas te hebben,
er zijn genoeg paarden die het veeel zwaarder hebben dan Flame.

steph, ik vind het er weer super uit zien! die zonder zadel is erg gaaf!

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:48

[/quote]
degene die de boel aan het opstoken is ben jij dus.. wie gaat er nou over door.. jij.. ik niet hoor.. ik gaf mijn mening, en heb het daarna nog uitgeleg.. maar jij rakeld het weer op..
en ik ging er niet over door maar dat doet cloverdale en nu dus jij weer, dus wat wil je nou...
[/quote]

Jaja whatever, mijbest je hebt helemaal gelijk, tevreden oké [/quote]

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:52

Lydian schreef:

[/quote]

Jaja whatever, mijbest je hebt helemaal gelijk, tevreden oké
[/quote][/quote]

haha oke helemaal tevreden...

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:52

Lydian schreef:

[/quote]

Jaja whatever, mijbest je hebt helemaal gelijk, tevreden oké
[/quote][/quote]

haha oke helemaal tevreden...

AramisJames

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:31

Ik ben er nog steeds mijn hoofd over aan het breken hoe jij op een shet rijdt en het er helemaal niet storend uitziet. Als ik voor de lol nog eens even op mijn welsh van 1.19m kruip (maar dan voor 5min ofzo) ziet het er echt voor geen meter uit (en ik ben ook niet groot en nogal mager), maar jij past gewoon zo goed op Flame
Ik vind haar echt heel leuk

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:34

japs schreef:
o nou dan heb ik dat dus vast verkeerd verwoord.. maar t maakt mij niet uit hoor.. ik was gewoon erg nieuwschierig, maar laat maar lekker

is er dan een regel dat je na je 12e jaar niet meer op een shetlander mag rijden ofzo?

Aangezien ze er gewoon op past zie ik geen problemen

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 23:50

Fleeeem , ze is een echte knapperd!

EN BLAAAT, waarom zou je als je 17 bent niet meer op een shet mogen rijden?
er zijn meisjes van 12 jaar die groter en zwaarder zijn dan steph, mag dat dan wel

Zoek een leven

Steph, je past er super op!
mijn complimenten over hoe je dat beestje rijd, en ik kan het weten, want ik heb fleempje in real life gezien met jou erop

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 00:06

Flame is éeecht stoer

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:52

Nerootjeh schreef:
Fleeeem , ze is een echte knapperd!

EN BLAAAT, waarom zou je als je 17 bent niet meer op een shet mogen rijden?
er zijn meisjes van 12 jaar die groter en zwaarder zijn dan steph, mag dat dan wel

Zoek een leven

Steph, je past er super op!
mijn complimenten over hoe je dat beestje rijd, en ik kan het weten, want ik heb fleempje in real life gezien met jou erop

o ja dat ik ook zo.. ik typte idd: je mag niet meer op een shet rijden als je 12+ bent.. jaja tsss... ik was er wel erg verbaast over ja...

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:59

Daar hebben je Flamepie weer
Ziet er goed uit Steph.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 13:52

Wat een ontzettend leuke shet Ik vind je helemaal niet te groot of te zwaar hoor, dat kan nog prima. Ik zie wel veel ergere dingen.
Veel succes nog met m!

love_supream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:13

noe moret je de foto;s bekijen

Chupa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:32

Wat een leukerd! Ik heb stiekem even in je profiel gespiekt, was erg benieuwd naar meer foto's Lijkt me geweldig als je nog op zo'n kleine pony kan, veel plezier er nog mee!

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:39

flame is super:D
ze doet het goed
en je profiel is leuk:D

ikepris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:55

jeeej steph leuke foto's wat is flame ook een schat he
ziet er heel erg leuk uit hoor maar ik zie je nog wel een keer doei doei

Esther_Ziezo