Vond het erg leuk!
Wise is een heel fotogeniek paard!
Dat wil iedereen wel voor zijn camera denk ik

Enne, jij ook bedankt dat ik mocht komen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) paard! 

Ik zou er waarschijnlijk meerdere laten uitvergroten 
Daar mag je trots op zijn!
!!! Het is de bedoeling dat ik in elk geval ga dressuuren met hem, en daarnaast ook wel springen, maar daarbij durf ik zelf niet hoger dan de M
Fysiomeid schreef:Het is dat je het zelf al zegt,over je houding@ Venetia: ja dankje. Ik heb ook nog maar een paar keer met mijn nieuwe zadel gereden en dit was pas de 2de keer voor hem met laarzen aan (en voor mij ook alweer een hele tijd geleden) dus dan zit je toch ook wat ongemakkelijker idd. En de draffoto's zijn gemaakt tijdens het lichtrijden, want ik zit (natuurlijk!) nog niet door op hem, dus dan zit je denk ik ook weer net wat anders. Ik vind wel dat ik zeker moet gaan letten op mijn schouders, want dat kan ik niet aan mijn paard of iets anders wijten, das mijn eigen fout
![]()
! Ook de handen kunnen nog wat rechterop, maar dat komt vanzelf wel!

!!!! 

)
Fysiomeid schreef:Ik heb trouwens nog een nieuw model als je wilt, stuur je wel ff een PB (tis een 4 jarige, heeft VSN finale gelopen)
Zooist schreef:Fysiomeid schreef:Ik heb trouwens nog een nieuw model als je wilt, stuur je wel ff een PB (tis een 4 jarige, heeft VSN finale gelopen)
Ik ben ook nieuwsgierig!!!!!
Enne...ook dit zijn gave foto's...ziet er super uit hoor!
Heel knap hoe je nu al kan rondsturen!
, ja het rijden gaat elke dag weer een stukje beter, echt heeerlijk!!!!