Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kelly_ann schreef:Netjes Chantal!!
Houdt in het wijken wel de voorhand voor.. dit is maar net aan.
Ze kantelt vanwege jou buitenhand als ik het zo zie.
Zowel in sb als travers nog werken aan je lengtebuiging. En probeer eens wat minder schuin te rijden. Meestal blijven de paarden te recht als je te schuin rijdt. Minder schuin met meer lengtebuiging is moeilijker.
In je travers je binnenhand niet teveel naar buiten werken. Houd die hand van de hals af voor je stelling.
De jury kijkt bijna alleen naar het scharen van de benen helaas vind ik.

marleendv_88 schreef:Ziet er netjes uit zeg, leuke fjord heb je
Gaaf setjeStaat leuk die kleur op een Fjord
Vraag: Hoe krijg je die manen zo mooi geknipt...ik wil dat ook kunnen bij Timon...maar ik snap nooit hoe iedereen het zo mooi recht krijgt...
Hele mooie foto;s ook
Je moet denk ik gewoon veel oefenen. Ik knip altijd eerst het witte gedeelte en als laatste het zwarte gedeelte. Ook doe ik met een wasknijper het midden van mijn boog bepalen en dan knip ik als het ware naar de wasknijper toe. Aan de andere kant kan ik met die wasknijper ook weer precies het midden bepalen en het midden gelijk maken als de kant die je al geknipt hebt zeg maar. Ik hoop dat je het een beetje snapt! Maar gewoon veel oefenen
je oefeningen zijn ook erg netjes uitgevoerd! je kan echt zien dat je op de details let
veel succes!
maar bij de 2e serie ziet het er echt super uit!
Letizia schreef:Dat lipje btw, net d'r moeder

Toad schreef:Echt een supercombinatie!!
Jij zit erg netjes op Tarja, en Tar loopt idd ook lekker. Wat Kelly al zegt daar ben ik het mee eens.
Hoeveel winstpunten heb je nu in het M2?
Die zijn pas 4 augustus geloof ik, dus ja dat duurt nog even. Ik heb al weleens een oefenproefje gedaan en dat doet ze erg lekker moet ik zeggen. M2 vind ik nog bijna fijner te rijden dan M1 in die nieuwe proeven, alleen de uitgestrekte gangen zijn wel moeilijk voor Tarja 
Sieltjuh schreef:Letizia schreef:Dat lipje btw, net d'r moeder
Haha, ik zei precies hetzelfde gewoon
Mloui schreef:Dat ziet er netjes uit zeg! Heb jij afgelopen zomer ook meegedaan met de dressuur op zeeuwse dag v/h paard? Kheb je wel eens ergens zien rijden in elk geval. Zag er ook toen heel netjes uit. Keep up the goodwork. M2 nieuwe proeven zijn minder moeilijk dan dat ze voorheen waren. Gaat helemaal goed komen!
En dan wil ik ook een proef rijden en mee doen met bestgaand
Misschien heb je me eens op wedstrijd gezien?