Shetlander × Ijslander @ Dressuur Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:15

@kellynijntje maar als je weet dat je te groot bent. En ga niet zeggen van mijn instructrise zegt dit en dat. Dan weet je dat je daar commentaar op krijgt. Of je het nou wilt of niet. Het gaat hier om een pony die NIET kan praten. Dus hou er dan rekening mee!

kelliiee1993

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:17

SAAR_TJE schreef:
@kellynijntje maar als je weet dat je te groot bent. En ga niet zeggen van mijn instructrise zegt dit en dat. Dan weet je dat je daar commentaar op krijgt. Of je het nou wilt of niet. Het gaat hier om een pony die NIET kan praten. Dus hou er dan rekening mee!

Dat is wel zo ja, maar hoe weet jij nou wat die instructrixce heeft gezegt

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:19

EefiiJ schreef:
@ Lydian; We hadden hem ingevlochten, maar anders heeft hij echt wel een bos manen

Is dit een ontwijkend antwoord op het feit dat het geen kruising is tussen een IJslander en Shet, mischien zit er een kwart ijslander bloed in maarre dit is absoluut geen kruising! Enne bij IJslanders kun je vaak niet of met heel veel moeite en slorfig resultaat invlechten, die manen springen omhoog..

Zeg nou ééns eerlijk, is dit echt een kruising tussen een IJslander en een shet? de pony ziet er verder leuk uit en het setje staat hem goed, het enigste wat hem niet goed staat is dat jullie erop zitten..

En dan kun je wel zeggen geen commentaar op etc. maar als er verder niks te zeggen is, de houding is gewoon nooit goed als je er niet op past.. en ja de pony is leuk maar wat jullie daar over schrijven is naar mijn mening ook niet helemaal waar... dusja

P.S jullie zeggen hoe weet jij nou wat de instructrise heeft gezegd, nou jullie vertellen net dat zij zegt dat het wel past, maar instructrise's zitten er ook wel eens naast, zo is ook bij deze het geval..

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:21

Ik zou niet meer op deze pony gaan rijden, buiten dat jullie te groot zijn, en de pony hinderen kijkt de pony niet echt vrolijk.

aerdenhout1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:22

Lekkere instructrice trouwens! Rijd ze er zelf ook nog op?Het zou me eigenlijk niets verbazen.

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:23

Tjah wat kun je nog van zeggen, de boodschap is duidelijk..ze zijn hopelijk oud en wijs genoeg om in te zien dat dit niet echt de bedoeling is.
Laatst bijgewerkt door ikke17 op 05-05-06 20:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Equidea

Re: Shetlander × Ijslander @ Dressuur Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:26

Hou het aub netjes.

Wat de Ts doet is niet goed maar ga er dan niet op door afzeiken.

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:28

kellynijntje schreef:
SAAR_TJE schreef:

Dat is wel zo ja, maar hoe weet jij nou wat die instructrixce heeft gezegt

omdat ze dat zelf zegt!

@Lydian das een goeie!

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:30

ik zag trouwens in je profiel dat je ook nog een haflinger verzorgt ! Ga daar dan op rijden... dit kan echt niet meer hoor!!

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:37

Rijd ze daar dan ook op?

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 20:40

Hij is nu inmiddels verkocht, net 5 dagen.
Maar ik ga miss nu een Welsh Cob doen.

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:42

Ik hoop dat je dan een andere instructrice neemt! Want iemand die zegt dat je nog op deze pony kan rijden heeft ook geen normaal verstand

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:43

Nog steeds geen antwoord/reactie opdat hij nou een kruising is tussen een IJslander en shet.. antwoord lijkt me duidelijk

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:46

dit is duidelijk een shet!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:51

whahahahah kay is gewoon een shetlander ruin van ca. 95 cm
hijs heeft gewoon een nsps papier,

qt_shetties

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:53

er zijn een aantal meiden die er op rijden, ook op beton, dan heb ik het niet alleen over stappen.....

o0marije0o

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:55

ik vind jullie niet alleen te groot maar ook te zwaar
als het nou om een dun sprietje ging met lange benen door een geroeispurt..maar ik zie vooral bij 1 meisje aardig stevige boven benen!!

je moet niet alles van andere mensen aan nemen..ga zelf ook eens denken..wat denk je zelf als je naar deze fotos kijkt? Je moet niet alles achter je instructice plaatsen van ja die zei dat ..dus dat is zo want zij is heilig..

Ik zou zeggen..ga opzoek naar iets anders hoe lief jullie het diertje ook vinden..je hoeft niet perse weg te gaan..je kunt genoeg andere dingen doen met dat beestje..maar doe het rijden op een andere pony. Je hoeft het niet voor mij te doen. Maar doe het voor die pony. Die is de gene die hieronder lijd..

SprinT_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:56

[url]wat een poepy zeg en netjes ook en een leuk geel dekje en bandase´s heb je ook [/url]

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:02

zieturnietuit

Yogo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:05

jullie zijn egt "Te Groot!!"vind je dat je pony blij kijkt?? jullie hinderen hem als jullie er op gaan rijden! zoals andere al zeiden ga op zoek naar een groter rij paardje en zoek een kleinere amazone voor deze schat.. je kunt ook met hem gaan wandelen en mennen, vd-en noem maar op maar niet meer gaan rijden dat kan echt niet meer!

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:09

1 vraag aan de TS kijk is zelf naar de foto's ... ziet het er diervriendelijk uit >?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:10

Veels te groot. Dat zien jullie zelf toch ook wel. Voor de rest ben ik het helemaal met o0marije0o eens

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:11

ts gaat er denk niet op in ze is wel online

nog 1 tipje....je kan het duizend maal herhalen maar hier mee bereik je tegen gestelde van wat je wild ik had ooit ook een topic geopend die te erg voor woorden was (zie ik nu in,maar toen niet). iedereen er op in en ik dacht steeds meer tegen over gestelde. ik nooit meer rij fotos geplaatst en na een poosje toen iemand weer fotos had gemaakt ging ik de fotos eens vergelijken... was 1,5 jaar later (paar maanden terug) en toen zag ik hoe triest het was diep in mijn hart wist ik het heel goed maar dat moet gewoon op eens komen. na een maandje na dat topic ben ik super veel gaan veranderen... ik zag het toen al in maar wilde er niet voor uit komen nu kom ik er volledig voor uit. ik durf weer fotos te plaatsen...omdat ik weet dat mensen dat topic nog lang niet vergeten zijn. en wil nu laten zien dat ik wel degelijk een goed hart heb.

beetje lang verhaal geworden maar ik spreek uit ervaring
Laatst bijgewerkt door moyra op 05-05-06 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 21:13

Waarom zou ik er nog op in gaan ?
Het enige wat jullie kunnen doen is mij afzeiken.
En miss heb ik problemen met organen waardoor ik zwaarder lijk ?!
Jullie moeten niet te snel iets zeggen, daardoor kwetsen jullie mensen

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:14

ik vind het een leuke shet
maar ik vind ook dat jullie veel te groot en te zwaar zijn om op hem te rijden. mischien kan je met hem gaan mennen ofzo dat is ook heel leuk hoor,maar voor rijden zijn jullie ECHT te groot......