ennuh, het is mijn paard niet hoor, ik verzorg hem
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hihi
mellylover schreef:Wat een gaaf beesie![]()
Leuke foto's joh!!
Ze loopt egt moooihihi
Schimmeltje natuurlijk hea![]()
lind_fura schreef:heyhey
je moet me toch maar eens komen helpen met mn ijsco's![]()
AnnemiekvM schreef:Hele originele foto's!En de titel van je topic past er goed bij. Ik werd gelijk nieuwsgierig.
Duncan schreef:Spek op z'n buikie klopt, hij was van de winter net goed te houden, maar toen hij z'n wintervacht verloor, heeft hij ook weer een hoop spek verloren, wat hij er nu weer lekker bij aan het vreten is op de wei... en aangezien hij gezien werd als een paard wat snel dik word, heb ik er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen
Verder klopt het van het touw, hij vind dat een stuk moeilijker omdat het rondje ronduit kleiner is. Daar heb ik wdb wel commentaar op mezelf, want ik vind dat er veel meer in stap gedaan mag worden...
Wow. BeLoVeD schreef:Duncan schreef:Spek op z'n buikie klopt, hij was van de winter net goed te houden, maar toen hij z'n wintervacht verloor, heeft hij ook weer een hoop spek verloren, wat hij er nu weer lekker bij aan het vreten is op de wei... en aangezien hij gezien werd als een paard wat snel dik word, heb ik er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen
Verder klopt het van het touw, hij vind dat een stuk moeilijker omdat het rondje ronduit kleiner is. Daar heb ik wdb wel commentaar op mezelf, want ik vind dat er veel meer in stap gedaan mag worden...
Dit snap ik niet helemaal? Hij verliest zijn wintervacht en hup er gaat ook veel spek weg? Ik vind hem er ook maar magertjes bijlopen..