Wat issie trouwens mooi wit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Annn schreef:ziet er leuk uit
leuk paardje
Ik zou er zo afvallen met het paard dat ik rijd
MirandaFuego schreef:Leuk!
Je zit is zeker niet slecht, maar ik snap wat je bedoelt!
Dat heeft ook te maken met hoe je paard loopt, als hij meer verzameld gaat hij meer verend omhoog, nu gaat hij wat meer van voor/naar achter.
Ik had als probleem juist dat ik mijn bekken te lenig had, haha, daardoor ging ik teveel mee in de beweging.![]()
Maar ik wil eigenlijk weten hoelang je al met je paardje bezig bent, hoe oud hij is?
Zelf heb ik een 4 jarig moppie, daar ga ik ook wel zonder tuig op, maar alleen nog in stap, ik ben hem aan het inrijden, daarbij ga ik met zadel wel een klein stukje draven af en toe, maar ik vertrouw het nog niet om zonder zadel veel te doen, ik wacht nog even!
Dus ben ik benieuwd hoe het bij jou 'zit!'

Knap hoor 
, daarom nu ook wat extra voorzichtigheid!( ik word toch ook al wat ouder
)MirandaFuego schreef:Albert is een leukerd!
Gaaf hoor!! QueJira schreef:Miss HempflingGaaf hoor!!
Maarum, vind het een erg leuk compliment... Vind Mr Hempfling niet bepaald vaag oid, kan er zelf veel mee, en blijkbaar zie je dat (of niet
)
Mas schreef:wow dat ziet er gaaf uit!
Je zit er mooi stevig op hoor, lijkt me geweldig om te doen
Ik zit niet stevig
haha maar ik zal het eens van jullie aannemen dat het er wel zo uitziet
Imitador schreef:Misschien schuif je wel wat van links naar rechts (heel begrijpelijk!) maar je zit is heel stabiel en je blijft netjes aan de rug vastgeplakt! Hartstikke goed hoor! Nog een beetje je rug recht maken en je ziet eruit alsof je wp's in het zz hebt
dank je wel
wel met hoofdstel trouwens, als k ooit n eigen paard heb wil ik ook zo gaan rijden, lijkt me super
Geeft echt een heerlijk gevoel!