Tanja1983 schreef:Nou Rillla ziet er goed uit!!!
Wanneer mag ik n keer in real life kome kijke???
haha, kom maar kijken hoor

sammie_44 schreef:Haha.. wat een vreselijke houding..![]()
.. Ik heb echt heel veel slechter gezien!!! Je handen moet je alleen niet vastzetten op het zadel.
De eerste foto's zien er nog wat gespannen uit, maar later ziet het er echt super. Heel mooi rond in de hals en erg goed actief van achter, maar wel ontspannen. Erg goed beeld!
Bedankt
mijn handen blijft en probleem voor me
net als mijn tenen en hakken 
maar ik zal er aan gaan werken

Marijkeeee schreef:het setje staat je paard echt super.
Je paard heeft in de galop een goed achterbeen gebruik, loopt mooi
Bedankt

veraA schreef:Wat een gaaf setje zegmaar ja, jij bent natuurlijk ook setjes-deskundige of niet ?
Rijden ziet er heel netjes uit. Probeer je teugels iets korter te nemen en je handen dan iets hoger te plaatsen (dan krijg je dezelfde lengte teugel, alleen zit je niet zo in je PiieeeP te werken met je handen![]()
). Verder echt heel netjes, 't ziet er steeds beter uit. Ook goed dat je bij de middendraf doorhebt dat het niet alleen om het mooie voorbeen gaat, maar juist om het achterbeen
Dus keep up the good work
Ik zal dat met die teugels korter en handen hoger eens proberen, het klinkt iig wel logisch

Hannette schreef:Oke jij wilde commentaar, ik heb wel een aantal tips:
Stel je handen hoger in! Je handen meer voor je.
Probeer in galop meer op je billen te zitten. Je zit knobbels!
Let op je pianohanden! Ennuh heb je ook nog wat geld gevonden?
Ik vind het er voor de rest prima uitzien! Lekker ontspannen, en dat setje staat der super! Heel veel plezier en succes met der!!
Bedankt voor de tips, ik moet idd veel meer op mn kont zitten in de galop, maar ik blijf het moeilijk vinden. Ze maakt ook best grote galopsprongen en dat vind ik nog best moeilijk om uit te zitten en dan ga ik me in mijn rug spannen en dan ga ik raar zitten. Het is iig een punt om aan te werken

En het geld zoeken, ja, je hebt gelijk, ik kijk bijna altijd naar beneden
vooral omdat ik mn paard in de gaten wil houden 
KimS schreef:hey
ziet er zeker niet slecht uit!
Alleen moet je er op letten dat je je rug recht houdt, zonder gespannen te zijn. Het ziet er naar uit dat je heel erg rugpijn gaat krijgen als je zo blijft rijden! Heel je rugspieren zijn gespannen.
Maar je paard heeft leuke gangen hoor.
veel succes verder
xxx
Klopt ik ga mn rug vastzetten, en juist omdát ik rechtop wil zitten
maar mn zit wordt er niet beter van. Ik ga erop letten 
Bedankt voor je tip

sunnymay schreef:Hai,
Iedereen heeft het wel over handen dragen, maar ik denk dat dat begin bij je ellebogen ligt. Je houdt ze te gestrekt. Mag een nog grotere knik in en als je dan (wat als eerder is gezegd), je handen gewoon rechtop houdt ipv piano, dan draag je ze vanzelf. Maar het zit dus in je ellebogen. Schouders gewoon laten ontspannen (blaas uit). Oogt nog wat vriendelijker.
Je zegt zelf bij een foto dat je binnenbeugel te lang is. Druk je hakken eens wat uit! Op de foto dat je stil staat en grappig doet met twee benen, zie je wel degelijk dat dat dus niet het geval is. Durf je been lang te maken!
Paar tips die het plaatje nog completer maken! Lekker ding trouwens hoor! rij je al wedstrijden?
Bedankt voor de tips, ik ga er zeker wat mee doen

Wedsrijden rij ik (nog) niet, ze wil nog niet de trailer op, en het gaat voor mijn gevoel ook nog niet goed genoeg voor een wedstrijd.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties en tips