komt vast allemaal goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nadina schreef:Succes verder, wie weet, als ik Ursy en jou een keer lief aan kijk dat ik hem in het echt mag komen bewonderen ?groetjes Marijke
VValar schreef:Oeee ik moet me zelf echt bedwingen om Ibi's ondeugende hoofdfoto niet te plaatsen, mijn handen jeuken gewoon!
KarinvdM schreef:VValar schreef:Oeee ik moet me zelf echt bedwingen om Ibi's ondeugende hoofdfoto niet te plaatsen, mijn handen jeuken gewoon!
Doe maar gewoon.

VValar schreef:KarinvdM schreef:Doe maar gewoon.
Haha ik denk dat ik dan mijn leven niet zeker meer ben! Iig zal ik me niet meer kunnen vertonen bij Kristel, denk dat ze dan met een hooivork achter me aan komt, of de hond op me af stuurt!
Misschien als we met zn allen gaan zeuren dat ze als een blok voor ons valt en ik uiteindelijk de onbetaalbare foto(s) mag plaatsten!
patos schreef:Ik blijf dit echt één van de indrukwekkenste paarden vinden ik ken. Zelfs nu jullie lange tijd geen les hebben gehad ziet het er prima uit, veel succes met jullie wedstrijd! En natuurlijk duim ik mee dat ie fit blijft!
Ymmik schreef:Erg mooi paard! De laatste foto heeft echt iets aparts.
vossie schreef:Daar is ie weer, het blijft een geweldig aansprekend dier! Waar en wanneer start je? Ik vind dat ie er goed uit ziet hoor, vriendelijk beeld en mooi oplettend aan het werk. Idd jammer dat ie wat bespiering mist maar dat komt vast snel terug, hij pakt werk zo te zien weer makkelijk op, succes alvast bij je rentree!
KarinvdM schreef:KarinvdM schreef:
Doe maar per PM dan...
narrator schreef:Inderdaad! Het ziet er echt super goed uit! }> En wat voor blessure heeft ie precies gehad?
En nog 1 ding dat ik niet helemaal snap:
waarom heb je eigenlijk een petje op en geen cap?Een cap bied toch ook bescherming tegen de zon en is wat veiliger?
. 

trisca schreef:ik vind het er fijn uitzien na zo'n stop. Wel voorzichtig opbouwen hoor, de tweede keer dezelfde blessure is vaak niet meer terugkomen..
Je zit valt wel mee, heb je ondertussen wel andere paarden gereden?
Ursy schreef:nadina schreef:
Succes verder, wie weet, als ik Ursy en jou een keer lief aan kijk dat ik hem in het echt mag komen bewonderen ? groetjes Marijke
Ik vind dat in ieder geval een zeer goed plan
Ibadan is echt stoer beestje!