Waar was dit..?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fionaa schreef:Wat een mooierd ! Tis een showbinkje !![]()
Waar was dit..?

QuijoSavan schreef:Heel leuk, maar ik zou hem nog iets meer met zijn neus eruit rijden.
Lin4Life schreef:Mooi paardje or!
Wat voor een bloed zit er in?
Veel succes met sen 2en op wedstrijden!
Elmond schreef:Ohw jemig, wat is lezen toch ook moeilijk he! Heb net de eerste pagina nog eens helemaal doorgelezen...Je bent dus nog lid van de club, maar je paard staat te ver weg, tevens waarom je niet meedeed met de onderlinge. Waar heb je je paard nu eigenlijk staan dan, dat het zover is?
lezen is moeilijk jah! Ik ben dus idd nog lid en heb ook al startkaart. Dutse staat nu in marienheem, dat ligt tussen raalte en nijverdal. Toch echt wel driekwartier rijden. Loop daar stage vandaar dat hij daar staat.!!
Gefeliciteerd met je wpen! Elmond schreef:Wowie, hoe kom je daar nu weer verzeild voor je stage dan? Was er niks wat je interesseerde ietsjes dichter in de buurt? Haha, in ieder geval ben ik blij om te zien dat het zo goed gaat! Veel succes verder met de wedstrijden(en met de stage enzo natuurlijk ook)!!!

Gefeliciteerd met je punten..
Citaat:Dutselover zei: Haha enige friezenstal in de buurt hahaha, maar het is daar wel heel gaaf dus heb er wel veel voor over.
Hoe gaat het met jou paardje dan??