Ik had eigenlijk hetzelfde als Anoukie.

Maar de foto's verderop zien er idd netjes uit.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Suzy schreef:Fijn om te zien dat je hem even rustig de tijd gunt om los te komen en niet gelijk rond gaat rijden..
Ik rij meestal in mn lessen eerst 3 kwartier alleen maar ontspannen, en daarna pas oppakken. Sommige mensen kunnen dat niet waarderen maar het voelt goed voor mij.ladyenpippi schreef:Hey Loes.
Het ziet er zoals gewoon weer super uit! Wil nog wel een keer meeten![]()
Caro heeft een paar super mooie foto's gemaakt die je echt een keer moet laten vergroten![]()
Shirley15 schreef:Hele leuke foto's Loes! Bij jou gaat hij ook lekker vooruit zeg! Gaaf joh!
Jammer dat ik niet zo in de buurt woon, als ik er wel een keer toevallig ben zal ik het je laten horen!
LCharlotte schreef:Leuk om naar te kijken, maar het lijkt alsof je jouw beugels wel 1 gaatje langer kan doen..
damiro schreef:leuk dier!! Ziet erg netties uit hoor!
vind alleen dat Brownie niet zo bij hem passen, haha
Easterlover schreef:hé Loes,
Leuke foto's, mooi setje
Probeer alleen niet je armen zo strak te houden,
op sommige foto's druk je ze heel erg omlaag, rechtop zitten, handen mooi dragen, en dan komt het helemaal goed met jullie!
Zie en spreek je wel weer
MissJ schreef:Wat een prachtige pony.
Zitten een aantal mooie plaatjes tussen.
1 vraag: zijn jullie samen Z1, of is de pony Z1 geklasseerd?
Anoukie schreef:Typisch, bij de eerste foto's dacht ik echt van: Z1???? Kan me niet voorstellen.
Maar de foto's daarna geven een beter beeld.
ziet er ook weer netjes uit