ziet er goed uit Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ziet er goed uit Georgette schreef:Ik blijf Tycho echt een prachtpaard vinden! Is weiland een must? Ken iemand die op zoek is naar zo'n soort paard.
jmmr dat ie weg moet..
Lenn schreef:Georgette schreef:Ik blijf Tycho echt een prachtpaard vinden! Is weiland een must? Ken iemand die op zoek is naar zo'n soort paard.
Ja dat is een must. In stal kan hij zijn kont amper keren. Hij is denk ik echt nog groter dan op de foto lijkt.
Hier Tycho langs een normaal formaat paard. Echt grappige foto vind ik.

Die foto naast die schimmel, erg komisch moet ik zeggen
.
). Sowieso een mooi beeld, hij is mooi vol geworden
. Wel een paard wat onder een man denk ik nog wat mooier uit zou komen gezien zijn grootte en zijn massa. Moet je vast een fijne baas voor kunnen vinden, veel succes! 
Kiieek schreef:Ohjee, ik ben verliefd op je paard![]()
![]()
Echt een hele leuke combinatie!

Sterkte er mee iig!
? 
Coentjuh schreef:Wat een prachtfoto's, mag ik er 1tje op m'n Ankypads site zetten of niet?
BailyKarlos schreef:Oh ik vind Tycho zo ontzettend leuk!!!!
Dit is echt een heel mooi paard en je rijd m fantastisch!!!
Als je hem ooit weg zou doen (al denk ik dat zeker niet) dan moet je maar aan mij denken....
blonde reactie voor een brunnette. 
Wauw... Echt een fantastische bouw, mooie aftekeningen, mooie gangen... Ik vind jullie ook een hele mooie combi. Wat triest dat je hem moet verkopen..
In elk geval nog veel plezier met hem zo lang je hem hebt !!
!
.

xDAANTJEE schreef:Wow wat een mooi paard ! hoe groot issie ?