Relrite (Democraat x Flemmingh) van Littleroosie @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:44

Omdat toevallig één keer het oude hooi opgevoerd moest worden betekend t niet dat er altijd slecht hooi is. We hebben de hele winter door mooi kuil gehad maar doordat t land nog steeds te nat was/te weinig gras konden de paarden het land nog niet op en hadden ze dat hooi nog, wat ze graag op wilde hebben. Omdat ze 1 keer een fout maken betekend t nog niet dat t daar slecht is. Ook mist Relrite een stuk bespiering.

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:46

renskek schreef:
Ik vind het wel meevallen hoe erg je paard eruit ziet! Nelis reactie vind ik redelijk overdreven...

Helemaal mee eens.
Een erg leuk paard zeg.

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:47

little roosie laat ik dit zo zeggen dit paard heb ik nu in verschillende foto topic's gezien van jouw en zij gaat er telkens slechter uitzien..

dus ik trek dan inderdaad mijn conclusie

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:50

Moet je gewoon doen, ik weet beter.

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:52

dat is te zien uit je foto's ja.............
veel succes met je verdere leven

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:54

T is gewoon jammer dat ik uitleg geef over hoe en wat, en dat ik nu druk bezig ben om te weer goed te krijgen.

Gelukkig ben jij dan zo perfect.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:56

Nelis: Ik zeg dat ik je reactie wat overdreven vond, je zei dat het bijna verwaarlozing was. Vind ik dus absoluut niet!

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:58

ik vind een levend wezen 3 weken te weinig eten geven toch wel een licht vorm van verwaarlozing..
kijken hoe jij het zou vinden na 3 weken

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:02

tsja, te weinig of verkeerd voedsel?

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:04

Misschien is dat paard ook niet de grootste eter, weet jij veel.
Jij kent dat paard toch ook niet door en door.

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:06

geloof mij nou maar dat ik dat paard goed ken

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 18:07

Dankjewel Mazzel-meid. Ik heb nu 4 maanden met haar zo'n beetje in de strijd gelegen met rijden en nu eindelijk heeft ze de rust en ontspanning gevonden. Gister hebben we voor het eerst een buitenritje gemaakt waarbij ze echt heel erg braaf was

Casca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:08

Vecht dat nou uit via PB!!

leuk beestje Leuk dat je hem zo mee neemt

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:11

Gedaan.
Maar nogmaal Littleroosie, een super mooi paard. Veel plezier er nog mee.

queenofdark

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:14

ow mijn god wat een gezeur hou toch eens op nelis. Wat kan zij daar nou in hemelsnaam aan doen! Doe eens normaal en doe dat dan via pb! Sjongejong. Eerst krijg je te horen ik hoop dat je goed in het zadel blijft zitten bij deze merrie omdat ze nogal raar scheen te zijn nu zie je dat het hartstikke goed gaat zo met rijden lekker rustig en nu krijg je dit gezeur! roos ikvind jullie leuk zo samen en het komt echt goed!!

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:16

plukk_ en queen
jullie hebben beide een pb!

queenofdark

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:19

jij ook

remi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:21

Nu ga ik even iets neerzetten wat minder vriendelijk over kan komen, maar
misschien heeft ze die "rust"en "ontspanning" omdat ze niet zo lekker in d'r vel zit.......... Ik vond het een fantastisch paard om te rijden, heet maar erg werkwillig. Ik had haar graag zelf nog verder in de sport gereden maar ik had op dat moment niet de financiele middelen om haar te kopen. Buiten en op concours is het een superbraaf paard. Doordat het een heet paardje is verbruikt ze ook veel energie, minder krachtvoer zal dan niet helpen om haar rustig te krijgen. Ik hoop dat dat in elk geval NIET de reden is waarom ze zo is afgevallen......

ik wil je in elk geval heel veel succes toewensen met Rellie en ik ben heel benieuwd naar de volgende foto's.

remi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:24

queenofdark schreef:
ow mijn god wat een gezeur hou toch eens op nelis. Wat kan zij daar nou in hemelsnaam aan doen! Doe eens normaal en doe dat dan via pb! Sjongejong. Eerst krijg je te horen ik hoop dat je goed in het zadel blijft zitten bij deze merrie omdat ze nogal raar scheen te zijn nu zie je dat het hartstikke goed gaat zo met rijden lekker rustig en nu krijg je dit gezeur! roos ikvind jullie leuk zo samen en het komt echt goed!!

Ik heb er nooit moeite mee gehad om in het zadel te blijven zitten, bokken heeft ze volgens mij nog nooit van gehoord Ze is alleen heet en daar moet je mee om kunnen gaan Waar komt dat trouwens vandaan dat ze zo "raar" schijnt te zijn?

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:27

Ik zou denk ik wel ontzettend kwaad zijn op mijn pensionhouder als ik na mijn vakantie mijn paard zo aan zou treffen. Ook zou het niet mijn keuze zijn om te gaan rijden voordat ze dan weer wat meer bijgetrokken is, maar goed iedereen doet het anders.
Ik wens je er verder veel succes mee en hoop dat ze snel weer in haar oude conditie is.

vallie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:44

Niet zo ruzieen hoor met elkaar, veel paarden worden in ons land ziek juist door teveel voer! Het kan ook zijn dat het paardje door verveling en weinig aandacht zo terug gevallen is!

_lautje_

Re: Relrite (Democraat x Flemmingh) van Littleroosie @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:06

Sjonge jonge overdrijven is ook een vak. Sowieso is het beeld naar mijn mening al veel ontspannender dan in eerdere topics, dus dat het paard er steeds slechter uit gaat zien lijkt me echt onzin Roos had zelf ook al aangegeven dat het een paard met een verleden is.

En ja ze is ietsjes mager, maar somigen reageren hier alsof ze 3 maanden ondervoed is geweest, kom op zeg

madelien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:23

npu sorry hoor, maar ik vind drie weken ook een aardig lange tijd! zeker als het om mijn paard gaat!

maar verder bemoei ik me er niet mee
hele leuke foto's en veel plezier!

remi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:42

Als je in het profiel van littleroosie kijkt en dan de 1e foto van Relrite kan je volgens mij niet zeggen dat ze er beter uit gaat zien..... En zoals ik in mijn post al had neergezet ben ik bang dat die "ontspanning" voort komt uit het niet genoeg aan energie rijke voeding binnen krijgen, en het is dan misschien een paard met een "verleden" maar dat is dan ook een verleden en toen ze bij Ziolette vandaan ging was er van dat zgn "verleden"weinig meer te merken......... Ze werdt elke dag gereden, regelmatig mee gelest en 2 keer meegenomen op concours( 1 x oefenclinic proeven rijden en 1 x L gestart met 2 wp), er moesten nog dingen beter bevestigd worden maar dat heb je bij elk paard wel. Het lijkt nu wel alsof Relrite een staats gevaarlijke,knarsgekke merrie is/was waar je niet fatsoenlijk mee kan/kon rijden......

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:54

amen!!