Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

talented schreef:Heel fijn dier zo te zien op de foto's! Soms drukt hij zich er net wat uit, althans, dat maak ik op uit dit materiaal! Maar verder erg prettig om naar te kijken!
Lenn schreef:haha wat zei je tegen de fotograaf: Ga jij maar op de grond liggen dan galoppeer ik wel over je heen
Nee grapje, geeft een heel mooi effect zo van onderen!
Ik persoonlijk zou hem alleen net wat nageeflijker rijden dan kan ze haar rug en daarmee achterhand beter gebruiken. Het lijkt nu ook alsof de onderhalsspier net wat teveel werk doet.
Enne wat zit je netjes zeg!Nouja veel succes in de M1 straks
Maar er zijn leuke plaatjes uit gekomen!
Fokker79 schreef:Schitterende wolkenpartij ook op de achtergrond.
Noord Hollandse luchtpartijen.
Vol inspiratie
Wanneer komen de foto's van jouw paardjes weer? 
VValar schreef:Wat een leuke berichten allemaalFokker79 schreef:Schitterende wolkenpartij ook op de achtergrond.
Noord Hollandse luchtpartijen.
Vol inspiratie
En nu nog iets over het paard
En een schitterend paard! 

)
Olympia96 schreef:Ziet er mooi uit hoor! Erg leuk paard om te zien!
Maarrem is je fotograaf een dwergje of is je paard gewoon zo groot?![]()
Geintje...

MiEpPrInZ schreef:Jeetje! Jou Flemmingh lijkt heel erg op de mijne!
Ziet er lekker uit!
JoSav schreef:Hee Tabitha! Volgens mij zit er nog best een verschil in hoe de draf en de galop gaat met Uranca. Gaat ze lekker vooruit? Ik vind dat je in elk geval erg netjes zit en Uranca al heel goed lijkt te lopen. Op naar de M1? =D
Kom je anders weer een keer langs? VValar schreef:MiEpPrInZ schreef:Jeetje! Jou Flemmingh lijkt heel erg op de mijne!
Ziet er lekker uit!
Bedankt! Volgens mij hebben ze idd ook wel een beetje dezelfde kleur. Wat rij je met die van jou?

vind niets eng en alles leuk!