Odaymie @ concours Deurne (M2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_Romeo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:36

ho0i..ik ken je ook van de Mazeppa's
Ik had toen een fjord.
GroetjeSs Julia

SiimOon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:38

Schimmellover meld zich hier aan

Erg leuk beestje, ziet er goed uit, alleen zelf wat meer rechterop gaan zitten, je '' hangt '' nu zo ver naar achteren ..

Succes er verder mee !

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 19:48

heeey juul! Ja ik ken je nog, heb je die fjord nog steeds en rij je nog bij de mazeppa's?

@ Siimoon: ja dat 'achterover hangen' komt omdat mijn zadel ook achterover ligt, maar ik ben al op zoek naar een nieuw zadel zodat ik ook weer aan mijn houding kan werken..

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:49

Ze ziet er super uit! Rij je ook mee in Malden volgende week?

Julia_Romeo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:02

Moreno schreef:
heeey juul! Ja ik ken je nog, heb je die fjord nog steeds en rij je nog bij de mazeppa's?

@ Siimoon: ja dat 'achterover hangen' komt omdat mijn zadel ook achterover ligt, maar ik ben al op zoek naar een nieuw zadel zodat ik ook weer aan mijn houding kan werken..

hejj.. neej ik heb die fjord niet meer want ik wilde serieus wedstrijde gaan rijde en ze was beetje te sterk voor mij. Toen kreeg ik een 3 jarige welsh en hebbe we de fjord verkocht. Hy is nu bijna 5 en het gaat goed met wedstrijde.Ik rij nog wel bij de mazeppa's. en jy nieuw paardje?

dit ben ik en Romeo
http://www.websitemaker.kennisnet.nl/ju ... 846196.jpg

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 20:36

Ursy schreef:
Ze ziet er super uit! Rij je ook mee in Malden volgende week?

nee helaas! Ik rij tegenwoordig bijna alleen amar wedstrijden in Limburg omdat Moreno & Odaymie daar staan in verband met stage..!! Ik hoop dat ik binnekort wel weer hier in de buurt kan starten! Hoe gaat het nou met die van jou?

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 20:38

He juul, leuk beestje zeg!!

Ik heb inderdaad een nieuw paard, sinds juli vorig jaar! Moreno heb ik ook nog steeds, staat wel te koop...

Yogo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:43

ziet er goed uit hoor! leuk paardje heb je!

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:54

Ziet er goed uit! Hoezo kwam die kreupelheid door Deurne?

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 21:04

@ Poeltje: verkeerd beslagen door een smid (leraar) op school, dierenarts op school heeft haar toen allerlei injecties gegeven omdat ze dacht dat het ergens in haar benen zat...

En door de manier van rijden, aangezien die van mij al last heeft van haar rug en er toen haast geen spieren had zitten moest ze veel over de rug lopen, maar op deurne moht ik haar niet op die manier rijden want dan zou ze te veel op de voorhand lopen. Ze moest ruw gezegd gewoon met de kop in de lucht lopen waardoor ze haar rug nog meer wegdrukte..en daardoor ook eerst onregelmatig ging lopen en daarna ook kreupel mede het gevolg van het verkeerd beslaan.

ik rij haar nu sinds maart lekker over de rug en ze heeft ook geen 1 keer meer onregelmatig of wat dan ook gelopen, ze begint nu eindelijk haar rug meer te gebruiken enz.

Asmila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:06

Je paardje loopt netjes! Ik wil haar nog wel eens in het echt komen bewonderen! 1 puntje, proberen je hakken niet zo op te trekken

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 19:38

thnx nicole
wie weet kom ik over een paar maandjes weer op de diervoort te staan met haar..

wat betreft m'n hakken: dat klopt ja..alleen ik reed met rubberen sporen en die bleven voor geen meter hangen, zaten echt op de hak van de laars daarom trek ik ze zo op, als ik met gewone sporen rij dan slaat Daymie telkens...