Beter laat dan nooit: USHI @ Tyrza-clinic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

More

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:51

Leuk paardje !
Setje staat heel leuk, mooi kleurtje .

Esther_Luna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:02

leuk paard
wauwwwww:O wat een mooi apart hoofd

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:05

Wat een mooie aftekeningen heeft jouw paardje
Mooi hoor!

Ramiro

Re: Beter laat dan nooit: USHI @ Tyrza-clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:13

Heel apart hoofdje heeft je paardje, mooi om te zien en dat setje vind ik haar erg chique staan. Mijn paardje deed in de zomer ook heel erg onrustig met zn hoofd, maar dat bleek van de vliegen te zijn, dus ik rijd nu met vliegenkap op (ziet er heel charmant uit). Ik weet wel hoe irritant het is, ik hoop dat je nog een oplossing ervoor vindt. Heb trouwens maar één kritiek puntje; en dat is dat ik je een beetje ingezakt op je paard vind zitten, kan natuurlijk ook een momentopname zijn, maar probeer je anders lang te maken en je schouders naar achter. Succes verder

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:01

Wauw.. Ik hou helemaal niet van vossen, en helemaal niet met zoveel wit, maar deze is toch wel errug mooi en apart!!
Zonde van dat hoofdschudden!!

WAt Ramiro ook opmerkt, je zit een beetje als de spreekwoordelijke zak aardappelen op een aantal foto's, lekker recht op zitten, een oud jurylid zei eens: Laat maar zien dat je een meisje bent...

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:05

Wat een pracht beest heb je onder je kont!
En dat setje is super mooi.
En vriendin van mij, haar paard schudden ook heel erg met zijn hoofd bleek een gezwel in zijn neus te hebben, bloed het ook wel eens? Succes verder!

Miss_Blimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:08

Wat een leuk dier om te zien, en je rijdt em ook netjes. Ziet er igg netjes uit wel lastig met dat geschudt. Ben wel benieuwd wat dat zou kunnen zijn... volgens mij stond er vorig jaar in de Bit een heel stuk over in. Iemand die dat kan opzoeken??

Roihi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:17

hoi,
ziet er idd netjes uit hoor
had graag mee gedaan met de kliniek, maar het was veel te ver. Ik vertrek vanuit sinaai, dat had dan een 80 km enkele rit geweest.

dat hoofdschudden, het paard van een vriendin van mij doet dat ook. Blijkbaar is het bij hem van vliegjes (en als het regent, zelfs heel zachtjes dan ook die druppeltjes) die tegen zijn snuit vliegen/tikken. heel vervelend.
ze heeft nu een pollenkapje en dat helpt voor een heel groot deel.
misschien een idee om te proberen??

grtjs

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:20

Heel mooi setje staat echt super. Over je benen geef je zelf al commentaar.

Ik vind die aftekeningen op haar hoofd erg mooi, daar vind je er geen 2 van . Ze is ook heel erg veranderd (positief)vergeleken met die andere foto.

bijou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:39

Ik sluit me helemaal bij de rest aan...het ziet er keurig uit! Wat het hoofdschudden betreft....ik leef helemaal met je mee die van mij heeft ook verschrikkelijk met haar hoofd geschud....en het enige wat ik je als tip mee kan geven is negeren...ik weet dat het verschrikkelijk moeilijk is en dat je jezelf verschrikkelijk voor ... voelt rijden met zo'n hoofdschuddend paard maar als je het maar lang genoeg negeert komt het van zelf goed!!!
Succes ermee!!!

Titsia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:41

ff reageren in Anjatjeuh in haar plaats, ze heeft echt al bijna al het mogelijke geprobeert. Met netje gereden, allerlei dingen laten checke, kalmeermiddeltje gegeven.. Dus allemaal heel lief van jullie maar ze heeft dit echt allemaal al is uitgeprobeert en ze zit jammer genoeg op het einde van haar latijn

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:51

Wat ontzettend jammer dat je niet weet wat het is, en wat je er nog aan kan doen..

Het is iig een prachtig paard

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:27

Ushi Wat een prachtpaard is dat toch, en ik vind die oren van haar zo schattig, van die grote flaporen die zo ontspannen opzij hangen

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 14:02

Evy schreef:
Ushi Wat een prachtpaard is dat toch, en ik vind die oren van haar zo schattig, van die grote flaporen die zo ontspannen opzij hangen

Die zijn niet handig om mooie foto's te maken, wil je een mooie poseerfoto, staat ze daar met haar oren op ezel-stand.

irmalouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:10

mooi paardje heb je, apart getekend echt super.
Wat betreft het schudden, denk ik echt wel dat zij pollenallergie heeft. Schuurt ze ook aan dingen, vooral na inspanning.
Mijn paard schud alleen maar als het pollenseisoen is aangebroken, en hij heeft ook zomerexceem, waardoor hij de hele dag met een pak aan staat en dan geen last heeft van die lastige rot vliegen, maar als ik ga rijden moet dit uit en dan begint de elende.
ALs ik je verhaal zo lees dan denk ik toch echt dat je paard ook allergies is, helaas.
Ik heb mijn paard laten testen, dit kan je laten doen bij www.natuurlijkinbalans.nl, je moet dan "verse" haren van je paard naar haar sturen en dan kijkt zij waar je paard gevoelig voor is en dan krijg je druppels op "maat" gemaakt voor je paard.
Bij mijn paard helpen ze goed.
sterkte er nog mee.

Skribbleee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:17

Leuk paard heb je echt een mooi hoofd.. Je mag alleen wat meer rechtop gaan zitten Maar loopt vet netjes.. Maar waarom schud ie zo met ze hoofd is daar geen reden voor ??

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:19

Ik vind het echt ontzettend jammer voor Anja dat Ushi niet van haar borsthappen verlost blijkt te zijn.
Het feit dat het nu net weer terugkomt, zou inderdaad kunnen duiden op het feit dat het toch een pollenallergie is, die een tik geworden is in de winter etc., maar het blijft erg lastig en vervelend en ik kan er zeker inkomen dat Anja haar moed verloren is. Ik heb haar ook eens gereden als ze nog niet eens zo extreem borsthapte en het is echt geen pretje, het lijkt of je elk moment met paard en al tegen de vlakte kan gaan.

Iig Anja, Ushi is zeker een erg knap paard!!!

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:23

je had toch ergens een filmpje van het borsthappen?
zou je dat misschien nog eens kunnen plaatsen? ik vind het een interessant verschijnsel, omdat ook een jong paard wat ik ooit te rijden heb gekregen dit deed...

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:56

Prachtig paardje, wat een apparte bles zeg! en wat staat dat setje mooi! Leuk stel zijn jullie, ziet er netjes uit!

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:05

wt een leuk paardje! erg leuke aftekeningen ! (hoofd+benen )
hopelijk gaat dat hoofd schudden over.. succes