en je staat er nog leuk op ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dat hij als een stoel zit! 
Kimmie_girl schreef:woow waar heeft sal allemaal gestaan ...
Donna1 schreef:Kimmie_girl schreef:woow waar heeft sal allemaal gestaan ...
die heeft helaas al heel wat stallen gehad wat absoluut niet de opzet is , maar kon niet anders. nu staan we goed en denk dat we er nooit meer weggaan haha.
mel leuke foto's geworden hoor ben trots op jullie !!!

Ibalia schreef:Ik ben helemaal niet van de Tinkers maar deze mag gerust bij ons op stal komen staan (tussen de KWPN'ers en mijn welsh B)![]()
Wat een mooi paard!
Ik denk dat zelf mijn vader hem heel mooi zou vinden. Hij houdt van zwarte paarden met witte benen en ook van lange manen!
Ook zijn naam vind ik erg leuk.
Ik zou ook zeggen dat je beugels een gaatje langer kunnen maar misschien doe je dat ook om wat beter te kunnen blijven zitten als hij een bokje maakt of zo

MarJoo_ schreef:Hé mn oude trouwe ex-verzorgpaardje
Wat grappig dat jij Sal nu doet mel
Ziet er netjes uit hoor
Succes en geef em een dikke knuffel en kus van me!
En over je knieen die over het zadel gaan: misschien helpt het als je je beugels wat langer doet?
Pjelk schreef:Wat heb jij een nette houding! Misschien nog iets meer voor je uit kijken, dan is het echt perfectEn over je knieen die over het zadel gaan: misschien helpt het als je je beugels wat langer doet?
Verder vind ik je nieuwe verzorgpaard erg leuk en stoer. Hoe heet hij eigenlijk? Veel plezier nog samen!
heb al bijna een jaar geen les gehad en niet fanatiek gereden, maar toch bedankt!