Mulan @ Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 20:56

Ras is onbekend, warschijnlijk zit er wel iets tuigerbloed in.

Mulan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:39

Kelly_ann schreef:
Ras is onbekend, warschijnlijk zit er wel iets tuigerbloed in.

Iets tuigerbloed?! Hoe kom je dáár nou bij....

Achtieve achterhand is idd een pluspunt, dus dat wat je hieroovr schreef, was ook mijn idee wel...
Haar lopen compenseert haar bouw, dat vind ik nou ook. (Wat zei je dat weer netjes )

Lotje85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:07

Kelly_ann schreef:
Als ik alleen al voor me kijk gaat de rest van mij houding mee, maar evengoed moeilijk hoor.

Maar actieve achterhand en opwaarste voorhand? Mijn idee was juist dat ze hier eigenlijk juist wel de aanleg voor heeft. Doordat ze zo effectief loopt compenseert ze haar mindere lichaamsbouw.

Das helemaal mooi meegenomen! Ik bedoelde indd haar lichaamsbouw, maar haar houding is op sommige foto's zeker dik in orde, vooral in de galop! Dia actieve achterhand maakt veel goed, zo blijkt

nickynicole

Re: Mulan @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:34

Hey kel,
het ziet er zeker al goed uit... en alles wat ik denk is al gezegd. Oppassen voor het "knikje", niet te diep rijden, etc... Maar als je zo serieus blijft doortrainen komt dat allemaal wel goed

Ik ben benieuwd of ze er minder lang uit gaat zien als ze meer spieren gaat ontwikkelen. Ik zie namelijk al wel verschil met de laatste keer dat ik je heb zien rijden.

Verder ben ik toch nog steeds geen voorstander van dat bit dat je gebruikt. Ik ben meer van de gewone watertrens.

grtz eef

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:40

nickynicole schreef:
Hey kel,
het ziet er zeker al goed uit... en alles wat ik denk is al gezegd. Oppassen voor het "knikje", niet te diep rijden, etc... Maar als je zo serieus blijft doortrainen komt dat allemaal wel goed

Ik ben benieuwd of ze er minder lang uit gaat zien als ze meer spieren gaat ontwikkelen. Ik zie namelijk al wel verschil met de laatste keer dat ik je heb zien rijden.

Verder ben ik toch nog steeds geen voorstander van dat bit dat je gebruikt. Ik ben meer van de gewone watertrens.

grtz eef

Goh, ze plaats ook eindelijk wat hoor. En? Deed het zeer??

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 19:51

Haha... maaruh.. heeft Letizia ook nog wat te melden over mij of mijn paard?

De bespiering mag nog wat beter, maar eigenlijk is ze al een heleboel ontwikkeld nu ze (langer) gereden wordt. Kijk maar in het profiel van Mulan.

En het bit... Daar is door baajselief over nagedacht, en door de fabrikanten nog meer: http://www.toklat.com/myler/

Komende vrijdag ga ik voor nieuwe foto's... Ga mijn best doen op alle tips.... Maa als het makkelijk ging had het natuurlijk ook wel te zien geweest in deze foto's.

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:53

Zie vorige pagina

oOlieff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:01

mooii ziet er leuk uit!!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:57

Ook hier ziet het er goed uit...houding weet je al ik vind hem alleen soms veel te diep lopen zoals op foto 6. Maar goed..dat kan ook verschillen van manier van rijden, want ik houd niet zo van het 'te diep' rijden

Mulan blijft een leuk paard!!!!! Leuke opvolger van Igor???

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 00:10

Als ze maar fijn de hand volgt, vind ik haar houding niet heel belangrijk. De aanleuning is nog niet altijd helemaal bevestigd. Foto 6 is btw niet diep maar gewoon een knikje in de hals.

Oretha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:00

Kelly_ann schreef:
Als ze maar fijn de hand volgt, vind ik haar houding niet heel belangrijk. De aanleuning is nog niet altijd helemaal bevestigd. Foto 6 is btw niet diep maar gewoon een knikje in de hals.

ik vind hem te diep lopen soms en achter de loodlijn. Een knik in de hals vind ik zelf altijd niet goed, ik houd meer van de oprichting