Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_ann schreef:Ras is onbekend, warschijnlijk zit er wel iets tuigerbloed in.
) Kelly_ann schreef:Als ik alleen al voor me kijk gaat de rest van mij houding mee, maar evengoed moeilijk hoor.
Maar actieve achterhand en opwaarste voorhand? Mijn idee was juist dat ze hier eigenlijk juist wel de aanleg voor heeft. Doordat ze zo effectief loopt compenseert ze haar mindere lichaamsbouw.

nickynicole schreef:Hey kel,
het ziet er zeker al goed uit... en alles wat ik denk is al gezegd. Oppassen voor het "knikje", niet te diep rijden, etc... Maar als je zo serieus blijft doortrainen komt dat allemaal wel goed![]()
Ik ben benieuwd of ze er minder lang uit gaat zien als ze meer spieren gaat ontwikkelen. Ik zie namelijk al wel verschil met de laatste keer dat ik je heb zien rijden.
Verder ben ik toch nog steeds geen voorstander van dat bit dat je gebruikt. Ik ben meer van de gewone watertrens.
grtz eef

ik vind hem alleen soms veel te diep lopen zoals op foto 6. Maar goed..dat kan ook verschillen van manier van rijden, want ik houd niet zo van het 'te diep' rijden
Kelly_ann schreef:Als ze maar fijn de hand volgt, vind ik haar houding niet heel belangrijk. De aanleuning is nog niet altijd helemaal bevestigd. Foto 6 is btw niet diep maar gewoon een knikje in de hals.