Undercover op wedstrijd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lindah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:46

mooi beestje!! ziet er goed uit ook
veel succes jullie saampjes

Orabella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:11

Jow covertje , wat is het toch 'n lekkerding haha. Ik vind het super dat je weer zo goed reed, een paar puntjes maar dat zijn dingen die vanzelf beter gaan .

Ben benieuwd als je in Waspik gaat rijden, dan kom ik je IRL aanschouwen, want foto's zijn toch maar moment opnamens. En aangezien deze zo mooi zijn kan het allemaal maar beter!

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:59

Super hoor! Voor de 2e buitenwedstrijd doet hij het erg goed . Heb zelf ook een 5-jarige, hoop dat ze net zo rustig blijft als die van jou met een buitenwedstrijd!!
Nette punten trouwens , zat er zoveel verschil tussen de eerste en tweede proef..?

karijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:07

@purdy: heb de uitslagen ook gezien. Tja, het is en blijft een jurysport. Ik heb bij de Z2 meegeschreven en daar waren de punten niet royaal hoor.

_IlonaJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 16:56

Sammie_44 ik vond zelf van niet maar de jury wel. Vind het soms nog moeilijk pijlen wat ze nou precies van je willen zien. Maar ik blijf gewoon rijden zoals ik in de training ook doe dan komt het vanzelf wel goed!

Karijn: Ik weet van de M2 dat die heel hoog gejureerd was iemand van mijn stal reed daar in mee en kwam met 3 winstpunten thuis. En normaal krijgt ze ze niet zo makkelijk! Ze zat nog niet bij de beste 5. Maarja het is een jurysport inderdaad. Wel grappig dat jij daar ook was!

_IlonaJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 16:57

Inderdaad VeertjeV ik moet 14 mei in Waspik leg die datum maar vast! Hoop dat ik niet te vroeg moet dan hihi!