Balkjes lopen met Bella

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:00

leuk paard je houding vind ik eigelijk wel meevallen misschien je schouders meer naar achteren vind het er fijn uitzien

gewoongek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 20:06

arans schreef:
ziet er lief uit. Leuk tuig. veder ziet het er goed uit hoor. op jou heb ik maar geen commetaar

haha is daqt n compliment

gewoongek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 20:08

Sterre2000 schreef:
Ericcc Bella .. Echt een droppie .. Ziet er netjes uit.. Alleen heb je heel hard les nodig Eric

ja maar jij hebt nooit tijd jah ja een enkele keer heb je tijd, maar van dat onregelmatige leer ik neit echt iets

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:21

reageer ook ff op de post van Roxiie en mij Ts!
Wij kennen jouw pony en vragen ons af hoe alles met haar gaat enzo!

gewoongek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 21:23

ja sorry..... van de ene had k n Pb gekregen, dus die heb k terug gereageert maar ik zal alles eventjes vertellen:
het gaat nu vrij goed met bella, alleen is ze een hele poos neit gebruikt dus moeten we alles weer opbouwen, ze is hele goeie maatjes aant worden met sannie. verder... tsjah, als jullie nog vragen oid hebben stuur dan ff n PB

en nog wat foto's van vandaag:
viewtopic.php?f=53&t=583716

nynke01

Re: Balkjes lopen met Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:30

Heeey,
Ik heb bella twee jaar verzorgd! Wat ben ik blij om haar weer te zien, wel moeilijk..voor mn gevoel is t nog steeds mijn bella Vind je t niet erg als ik wat vraagjes stel? Mijn balangrijkste: Is alles goed met haar? Er is eigenlijk zo veel wat ik zou willen vragen, maar dan wordt t een beetje teveel, bovendien is ze ook pas bij jullie. Maar hoe zijn jullie aan haar gekomen, van wie? En waar woon je? Hopelijk hoor ik nog meer van je! En waarschijnlijk kun je ook wel bij mij terecht als je nog iets wilt weten..ik ken nog steeds elk plekje en kuurtje van dr, in mn gedachten kan ik haar zo voor me halen en voor mijn gevoel ben ik vorige week nog voor het laatst bij haar geweest.. Maar veel plezier met haar en geef haar heel veel liefde en verzorging!! Bella is een fantastische pony! Geef haar maar een hele dikke knuffel van mij, een kusje op haar snoet en een kriebeltje aan haar centebakkie, zo lief soms!
Heel veel groetjes Nynke

gewoongek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 21:37

nou je hebt mn msn nu, dus stel je vragen maar!