Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Ik vind het hoofdstel wel grappig, zeker bij zo'n licht paardje

mistery schreef:Ziet er inderdaad netjes uit! Tof hoofdstel ook, zou het zelf nooit kopen maar ziet er wel grappig uit.
Ik neem aan dat het rijden met die kleren eenmalig was toch?
Enneh even over de rijstijl van het laatste meisje: Hakken uidrukken en proberen in galop niet voorover te gaan hangen
Mariekje22 schreef:echt lelijk! sorry........
mistery schreef:Ziet er inderdaad netjes uit! Tof hoofdstel ook, zou het zelf nooit kopen maar ziet er wel grappig uit.
Ik neem aan dat het rijden met die kleren eenmalig was toch?
Enneh even over de rijstijl van het laatste meisje: Hakken uidrukken en proberen in galop niet voorover te gaan hangen
cool hoofdstel ook
ben wel benieuw of ie idd licht geeft in het donker
haha 

alleen ff uitleg waarom niet op het harde: het is erg slecht voor de benen om op beton te rijden. het geeft een enorme schok op de benen zegmaar, buiten lopen ze ook neit op slofjes maar die bodem veert wel mee snapje??
Ik draaf ook wel eens klein stukje op harde hoor.. is niet zo erg.. als je het maar niet vaak dioet want dat komt niet te goede voor de benen!! 
gribaldi schreef:haha nou monique blijkbaar vinden ze het mooi joh![]()
nou jij ben wel klaar gestoomd hoor voor de B,
als je moet rijden zal ik wl eens komen kijken

) GiorGio_Ndme schreef:hee!! tof hoofdstel!! vind er ook erg goed lopenalleen ff uitleg waarom niet op het harde: het is erg slecht voor de benen om op beton te rijden. het geeft een enorme schok op de benen zegmaar, buiten lopen ze ook neit op slofjes maar die bodem veert wel mee snapje??
Ik draaf ook wel eens klein stukje op harde hoor.. is niet zo erg.. als je het maar niet vaak dioet want dat komt niet te goede voor de benen!!
nou veel suc6 als je wedstrijden gaat starten vind er echt mooi lope