King @ Work In White - tips aub

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EnelyaT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 09:38

Even ter info:
We hebben heel de winter niet gedressuurt hé
Hij is ook pas 6 en ik heb hem nog geen jaar. Ik ben pas sinds een paar weken weer dressuurmatig bezig.

Ik heb juist bijna géén druk op de teugels, hij loopt helemaal op zijn eigen benen. Ik vraag hem ook niet naar beneden, hij loopt zelf zo.
Wat lager instellen vind hij gigantisch moeilijk, dus daar begin ik ook niet aan, als ik alleen aan het rijden ben.

Dat hij dus niet zo gespierd is, ligt aan trainingsgebrek Komt weer helemaal goed denk ik, want ik heb nu meer tijd en mogelijkheid om te rijden!

lovesammy

Re: King @ Work In White - tips aub

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 00:18

Ik ben het ook wel met de anderen eens.. je handen moet je goed laag houden.. en je teugels veel korter nemen.. ook in draf hoeven je handen niet mee omhoog.. gewoon lekker laag houden.. ik zelf doe het ook nogal eens fout hoor.. als ik de teugels te lang heb merk ik dat nu zelf heel goed.. ik merk dat namelijk als ik dan even aan de teugels moet trekken als ze er vandoor wil ((ze wil nogal hard )) Maar dan merk ik dat als ik er dan een beetje aan trek.. ik eigenlijk al niet meer verder naar achteren kan met mn armen. Die zitten dan al zover naar achter, omdat de teugels te lang zijn en je wilt ze wel redelijk strak houden staan.. Je moet zorgen dat je altijd nog een heel eind naar achteren kan met je armen.. dan zitten je teugels vaak goed op maat en zit je met je armen ook wat mooier..

En inderdaad misschien eens proberen je beugels iets langer te maken.. vond ik zelf eerst ook niks hoor.. maar t rijd nu toch wel fijn nu ik er aan gewend ben..

Verder vind ik het een super mooi beestje Ga zo door en het komt helemaal goed

Hvj_Artos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:51

Heej Liss M0oie foto's
Groetjes Milou & en un kussje van Artos

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:30

Hoi hoi,

Comentaar is al gegeven dus daar ga ik ook niet verder op in .
Vindt het een leuk paard, lijkt wel een beetje op die van mij .

Groetjes!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:48

misschien kan je je beugels 2 gaatjes langer doen, zodat je hakken onde je heupen komen te zitten in plaats van ervoor, verder ziet het er netjes uit hoor!!!