Jazz @ Work.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boelles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:46

Hey!
Ziet er goed uit!
Ga je btw ook wedstrijden met hem rijden, zo ja..
Waarneer ?

_Unexpected_

Re: Jazz @ Work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 19:11

@IsSsatjuh, haha een echte duo-penotti staart, he En het gaat heel goed zonder elastiek hoor, rijd gewoon 40 minuten zonder, maar daarna worden we moe, en dan word ie sterker, en dan lukt het niet. Maar heb nog niet vaak met elastiek gereden. Maar het is wel zo, als we beter aan elkaar gewent zijn, gaat het wel lukken, hoop/denk ik! Thnx voor je reactie!
@monteaura, Dank je wel! Ja het is wel heel dik, een pad en een bontje, maar het zadel moet worden opgevuld, dus daarvoor het bontje. En hij heeft iets op zijn rug zitten, en ik denk dat het beter is voor dat plekje (bultje). (En ik vind het bontje stiekem ook leuk staan hoor )
@FunkyMistiC, Hooooj! Dank je! Ja ik heb 17 Juni mijn eerste onderlinge wedstrijd. Als dat goed gaat, ga ik officiele rijden. Ik denk er over om nu al een startkaart aan te vragen, want ik wil sowieso wedstrijden gaan rijden. Maar ik moet eerst nog ff weten waar je dan het beste kan aanvragen enzo. Thnx voor je reactie! En ik zie je wel weer op GOH

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:19

staat deze op paier als bont? Vraag ik me even af..
Verder een leuk paard en als je les zou hebben van mij, zou in ieder geval tijdens de les de stiek eraf gaan

Al ben ik er opzich niet giga tegen als het jou een goed gevoel geeft, ik denk dat je hem zonder ook zeer goed aankan

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 19:22

Ja, staat als bont.
Dank je wel! Maar ik rijd eerst 40 minuten zonder, daarna word ik moe (heb al heel vaak verteld:P) en hij sterker, en dan elastiek erom. Maar heb er nog niet vaak mee gereden. Zonder elastiek kan ik hem ook aan, maar hoe langer we rijden, hoe "slechter" het gaat.
Bedankt voor je reactie!

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:28

Just_Miiesjj schreef:
@FunkyMistiC, Hooooj! Dank je! Ja ik heb 17 Juni mijn eerste onderlinge wedstrijd. Als dat goed gaat, ga ik officiele rijden. Ik denk er over om nu al een startkaart aan te vragen, want ik wil sowieso wedstrijden gaan rijden. Maar ik moet eerst nog ff weten waar je dan het beste kan aanvragen enzo. Thnx voor je reactie! En ik zie je wel weer op GOH

Die kun je meestal wel bij een rijclub aanvragen
( komen er dan ook foto's )

sannev

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:30

leuke foto's hoor! en wat een mooie staart!

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 19:31

@FunkyMistiC, Jaa klopt, maar ik heb gehoord dat je veel verschil heb kwa prijs per rijclub's. Dus nog ff navragen allemaal. Heb een beetje veel uitgegeven voor spullen aan dit paard En moet het meeste van die startkaart zelf betalen. Dus ff goedkoopste uit zoeken
En er zullen zeker foto's komen! Ik heb vandaag een roze ( ) setje gekocht, dus binnenkort weer nieuwe foto's :p

@sannev, dank je wel! En ik krijg veel reacties over zijn duo-staart

Boelles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:35

Just_Miiesjj schreef:
@FunkyMistiC, Jaa klopt, maar ik heb gehoord dat je veel verschil heb kwa prijs per rijclub's. Dus nog ff navragen allemaal. Heb een beetje veel uitgegeven voor spullen aan dit paard En moet het meeste van die startkaart zelf betalen. Dus ff goedkoopste uit zoeken
En er zullen zeker foto's komen! Ik heb vandaag een roze ( ) setje gekocht, dus binnenkort weer nieuwe foto's :p

ja, idd dat verschilt idd.. Bij ons in de buurt verschilt dat idd ook heel veel
Geweldig, rose dekje

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 19:38

Haha, daarom
Haha jaa echt hip Roze PK-pad, en dan peesbeschermers+strijklapjes, ook roze. Maar dan de kleur; roos. Ik had eerst een kleur wat echt bij die pad paste, maar toen kwam ik 3 euries te kort, dus ik dacht; die andere kunnen ook wel. Maar nu zat ik net te kijken.. Volgens mij staat het echt niet bij elkaar Maarjaa, vanavond gaan we ff de spullen brengen naar Jazz, en dan kijk ik ff of het staat. Zoniet, dan ruilen we het gewoon!

Boelles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:39

Just_Miiesjj schreef:
Haha, daarom
Haha jaa echt hip Roze PK-pad, en dan peesbeschermers+strijklapjes, ook roze. Maar dan de kleur; roos. Ik had eerst een kleur wat echt bij die pad paste, maar toen kwam ik 3 euries te kort, dus ik dacht; die andere kunnen ook wel. Maar nu zat ik net te kijken.. Volgens mij staat het echt niet bij elkaar Maarjaa, vanavond gaan we ff de spullen brengen naar Jazz, en dan kijk ik ff of het staat. Zoniet, dan ruilen we het gewoon!

Idd

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 19:46

Haha

jessy1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:25

heey ik wil niet zeuren maar op die eerste foto van opstijgen zie je dat je zadel niet goed ligt.
de voorkant helt helemaal
verder mooi pard ik vind die staart echt cool

karijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:28

Hij heeft wel lieve flapoortjes.

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:35

Wat is de vader van jouw paard?? Hij ziet er wel heel leuk uit!

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 21:37

@jessy1989, wat ligt er fout aan dan? Misschien lijkt het of ie wat ver naar voren ligt, maar dat is niet zo. Komt door het bontje, en hij heeft een hoge schoft. Bedankt voor je reactie !
@Karijn, hahaha, ja die oren zijn echt mega
@Denise82, Ed King Hill is zijn vader. Dank je wel!

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:45

hey miss
roze so sexy bij hem whahahah
had bij hem een raspberry(knalroze) pad
en de lila van PK ook erg sexy
ben gek op zulke kleurtjes.
vind het zadel niet slecht liggen(beetje scheef maar dat is op de foto niet te zien(ff voor de duidelijkheid, ze mag dit zadel lenen totdat ze zelf een nieuw zadel heeft gekocht)

hij is knap!!

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 22:52

Jaa roze staat echt super sexy
Ik heb die roze van PK. Ik zal wel een keer foto's sturen, als ze op de computer staan.
Ik had nog een vraagje, als we dit zadel laten opvullen, dan is het zadel toch gewoon goed voor 'm?
En hij is inderdaad knap

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:51

hij ligt gewoon goed op zijn schoft enzo....maar hij moet aan een kant wat omhoog want hij is een beetje scheef. lekker zadeltje he?!

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 19:34

JAA heel lekker zadel! Maar als we dit zadel kopen laten we hem ook opvullen, dus dan gaat ie wat omhoog als het goed is, toch?

goodwin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:24

jep

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 22:36

Oke! Ik ben hard bezig om geld te "verzamelen" Heb me deze week echt kapot gewerkt.