Ziet er goed uit!
Ga je btw ook wedstrijden met hem rijden, zo ja..
Waarneer
? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? 
En het gaat heel goed zonder elastiek hoor, rijd gewoon 40 minuten zonder, maar daarna worden we moe, en dan word ie sterker, en dan lukt het niet. Maar heb nog niet vaak met elastiek gereden. Maar het is wel zo, als we beter aan elkaar gewent zijn, gaat het wel lukken, hoop/denk ik! Thnx voor je reactie!
)

Just_Miiesjj schreef:@FunkyMistiC, Hooooj! Dank je! Ja ik heb 17 Juni mijn eerste onderlinge wedstrijd. Als dat goed gaat, ga ik officiele rijden. Ik denk er over om nu al een startkaart aan te vragen, want ik wil sowieso wedstrijden gaan rijden. Maar ik moet eerst nog ff weten waar je dan het beste kan aanvragen enzo. Thnx voor je reactie! En ik zie je wel weer op GOH

) 
En moet het meeste van die startkaart zelf betalen. Dus ff goedkoopste uit zoeken 
) setje gekocht, dus binnenkort weer nieuwe foto's :p
Just_Miiesjj schreef:@FunkyMistiC, Jaa klopt, maar ik heb gehoord dat je veel verschil heb kwa prijs per rijclub's. Dus nog ff navragen allemaal. Heb een beetje veel uitgegeven voor spullen aan dit paardEn moet het meeste van die startkaart zelf betalen. Dus ff goedkoopste uit zoeken
En er zullen zeker foto's komen! Ik heb vandaag een roze () setje gekocht, dus binnenkort weer nieuwe foto's :p

Roze PK-pad, en dan peesbeschermers+strijklapjes, ook roze. Maar dan de kleur; roos. Ik had eerst een kleur wat echt bij die pad paste, maar toen kwam ik 3 euries te kort, dus ik dacht; die andere kunnen ook wel. Maar nu zat ik net te kijken.. Volgens mij staat het echt niet bij elkaar
Maarjaa, vanavond gaan we ff de spullen brengen naar Jazz, en dan kijk ik ff of het staat. Zoniet, dan ruilen we het gewoon! Just_Miiesjj schreef:Haha, daarom
Haha jaa echt hipRoze PK-pad, en dan peesbeschermers+strijklapjes, ook roze. Maar dan de kleur; roos. Ik had eerst een kleur wat echt bij die pad paste, maar toen kwam ik 3 euries te kort, dus ik dacht; die andere kunnen ook wel. Maar nu zat ik net te kijken.. Volgens mij staat het echt niet bij elkaar
Maarjaa, vanavond gaan we ff de spullen brengen naar Jazz, en dan kijk ik ff of het staat. Zoniet, dan ruilen we het gewoon!

!

Heb me deze week echt kapot gewerkt.