Pucky[shet] & Caval[merens] @ Springen(weigeringen)+Dres

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 12:58

Mooie paardjes zeg!
Pucky is lief.

miss_annetjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 13:00

haha ja,, maar wel eigenweis hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 17:46

miss_annetjj schreef:
jou bedoel ik niet..
daar is niks mis mee,, alleen ik krijg niet zulk hele geweldige pms

Die PB's krijg je omdat jij mijn commentaar maar gewoon wegwappert en doet alsof ik ontzettend gemeen en onredelijk ben. Vervolgens ga je alles vergelijken met hoe ze er 'vroeger' bij liep: het enige verschil dat ik zie is dat ze daar gespannen met haar hoofd omhoog liep, en nu gespannen met haar hoofd omlaag.

Vervolgens klets je wat over nagevelijkheid, maar je hebt inmiddels nog steeds niet uitgelegd hoe jij nu een paard nagevelijk rijdt. Je gebruikt prachtige termen met 'ik rijd de achterhand eronder en geef een ophouding' maar hoe vaak ik het ook vraag, je kan gewoonweg niet uitleggen wat je nou precies doet: je gebruikt allerlei termen en dingen, maar je gaat er niet echt op in.

Mag ik dan NU concluderen dat je eigenlijk niet precies weet waar je mee bezig bent?

stef_unique

Re: Pucky[shet] & Caval[merens] @ Springen(weigeringen)+

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 17:52

leuke foto's dat blauwe setje geweldig gewoon

miss_annetjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 20:21

WildWings schreef:
miss_annetjj schreef:
jou bedoel ik niet..
daar is niks mis mee,, alleen ik krijg niet zulk hele geweldige pms

Die PB's krijg je omdat jij mijn commentaar maar gewoon wegwappert en doet alsof ik ontzettend gemeen en onredelijk ben. Vervolgens ga je alles vergelijken met hoe ze er 'vroeger' bij liep: het enige verschil dat ik zie is dat ze daar gespannen met haar hoofd omhoog liep, en nu gespannen met haar hoofd omlaag.

Vervolgens klets je wat over nagevelijkheid, maar je hebt inmiddels nog steeds niet uitgelegd hoe jij nu een paard nagevelijk rijdt. Je gebruikt prachtige termen met 'ik rijd de achterhand eronder en geef een ophouding' maar hoe vaak ik het ook vraag, je kan gewoonweg niet uitleggen wat je nou precies doet: je gebruikt allerlei termen en dingen, maar je gaat er niet echt op in.

Mag ik dan NU concluderen dat je eigenlijk niet precies weet waar je mee bezig bent?

ik had het dus niet over jou

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:21

Misschien een idee om in je les eens te springen onder instructie, want als je houding niet zo netjes is en je je paardje belemmert, is het minder verstandig om je " Record" te verbreken, ( dit is een tip en dus niet aanvallend bedoelt)

gipsy_fame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:25

Ziet er leuk uit hoor=D
dressuur:
Wat je zelf al zegt=D
Springen:
Probeer wat minder ver naar voren te zitten!

Gr.Jill

miss_annetjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:31

oke ik zal ene keer met mn instructrice overleggen dat we een keer gaan springen

steffie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:35

probeer in draf niet zoveel in te knikken in je heup, want dan ga je een beetje scheef er op zitten...
En voor de shetlander ben je wel te groot hoor..

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:36

god wat reageren sommige mensen toch raar.. Als je niet weet wie bedoeld wordt, wat mensen nog hebben gepmt, reageer dan toch niet aanvallend...

ik vind het fijne foto's, je merens loopt blijkbaar veel beter, het zal wel nog niet perfect zijn, maar vanwaar hij komt lijkt het me al een grote stap waarop je zal moeten verderbouwen.
Zonder zadel rijden op je shet is misschien geen slecht idee, maar zorg er dan wel voor dat je even stevig zit als met zadel, anders is het weer slechter

Het springen is leuk, proficiat met je record! En fijn dat je de shet laat vrijspringen!

Nog veel succes met beide en doe wat je zelf goed acht voor je pony's!
en trek je niet veel aan van die aanvallende PM's, luister naar mensen die het goed menen en goeie tips geven. Kom je een stuk verder mee en zo blijf je ook gemotiveerd, want uiteindelijk moet iedereen leren he

Rachel_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:43

Leuke paardjes..
Maar die laatste foto.. dat vind ik maar niks hoor.. Om hem zo ana de teugel over de hindernis te laten springen. stel dat jij struikelde over dat schuine balkje! maja,, verder ook leuk setje,,

Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:49

ponyzotje schreef:
god wat reageren sommige mensen toch raar.. Als je niet weet wie bedoeld wordt, wat mensen nog hebben gepmt, reageer dan toch niet aanvallend...

ik vind het fijne foto's, je merens loopt blijkbaar veel beter, het zal wel nog niet perfect zijn, maar vanwaar hij komt lijkt het me al een grote stap waarop je zal moeten verderbouwen.
Zonder zadel rijden op je shet is misschien geen slecht idee, maar zorg er dan wel voor dat je even stevig zit als met zadel, anders is het weer slechter

Het springen is leuk, proficiat met je record! En fijn dat je de shet laat vrijspringen!

Nog veel succes met beide en doe wat je zelf goed acht voor je pony's!
en trek je niet veel aan van die aanvallende PM's, luister naar mensen die het goed menen en goeie tips geven. Kom je een stuk verder mee en zo blijf je ook gemotiveerd, want uiteindelijk moet iedereen leren he

heb het topic helemaal bijgelezen en ben het er helemaal mee eens iedereen moet het leren, iedereen is bij het begin begonnen en blijf het leuk vinden, vooral voor jezelf

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:55

Eejh Anne
Leuke foto's hoor
Ziet er al weer veel beter uit dan de vorige keer!

argenpony

Re:buenisimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:40

miss_annetjj schreef:
maakt niet uit Knipoog

buenisimo

argenpony

Re: Pucky[shet] & Caval[merens] @ Springen(weigeringen)+Dres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:40

buenisimo

Sjoert

Re: Pucky[shet] & Caval[merens] @ Springen(weigeringen)+Dres