Pucky is lief.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miss_annetjj schreef:jou bedoel ik niet..
daar is niks mis mee,, alleen ik krijg niet zulk hele geweldige pms
dat blauwe setje geweldig gewoon
WildWings schreef:miss_annetjj schreef:jou bedoel ik niet..
daar is niks mis mee,, alleen ik krijg niet zulk hele geweldige pms![]()
Die PB's krijg je omdat jij mijn commentaar maar gewoon wegwappert en doet alsof ik ontzettend gemeen en onredelijk ben. Vervolgens ga je alles vergelijken met hoe ze er 'vroeger' bij liep: het enige verschil dat ik zie is dat ze daar gespannen met haar hoofd omhoog liep, en nu gespannen met haar hoofd omlaag.
Vervolgens klets je wat over nagevelijkheid, maar je hebt inmiddels nog steeds niet uitgelegd hoe jij nu een paard nagevelijk rijdt. Je gebruikt prachtige termen met 'ik rijd de achterhand eronder en geef een ophouding' maar hoe vaak ik het ook vraag, je kan gewoonweg niet uitleggen wat je nou precies doet: je gebruikt allerlei termen en dingen, maar je gaat er niet echt op in.
Mag ik dan NU concluderen dat je eigenlijk niet precies weet waar je mee bezig bent?

ponyzotje schreef:god wat reageren sommige mensen toch raar.. Als je niet weet wie bedoeld wordt, wat mensen nog hebben gepmt, reageer dan toch niet aanvallend...
ik vind het fijne foto's, je merens loopt blijkbaar veel beter, het zal wel nog niet perfect zijn, maar vanwaar hij komt lijkt het me al een grote stap waarop je zal moeten verderbouwen.
Zonder zadel rijden op je shet is misschien geen slecht idee, maar zorg er dan wel voor dat je even stevig zit als met zadel, anders is het weer slechter
Het springen is leuk, proficiat met je record! En fijn dat je de shet laat vrijspringen!
Nog veel succes met beide en doe wat je zelf goed acht voor je pony's!
en trek je niet veel aan van die aanvallende PM's, luister naar mensen die het goed menen en goeie tips geven. Kom je een stuk verder mee en zo blijf je ook gemotiveerd, want uiteindelijk moet iedereen leren he
iedereen moet het leren, iedereen is bij het begin begonnen en blijf het leuk vinden, vooral voor jezelf
miss_annetjj schreef:maakt niet uit