Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hannette schreef:mm........hoeveel kilo weeg jij?
Het gaat om de kilo's niet om de lengte....Dat maakt toch niet veel uit voor de pony.....

)

dus dan zou je hem toch zeker ook geen pijn willen doen hé 
en omuseren we ons rot! en rijden we wat ornd voor de lol ! een inimini sprongetje zonder zadel zou geen kwaad kunnen ! maar laat dat zadel maar achterwege
veel fijner voor Turbo 
ebony_lover schreef:ja, je bent zéker te groot.. helaas.. maar het is zo EN ik weet heo het iswant ik ben ook al beetje te groot voor mijn VZ-pony ,maar het gaat wel nog
ik zou er niet meer (zo veel ) op rijden.. zeker niet springen.. je hindert hem en het lijkt niet dat hij er nog plezier in heeft..ook omdat hij weigert in galop te gaan..
je kan misschien nog wel wat kleine buitenritjes maken met hemzonder zadel, dat zou nog kunne.. als je benen dan niet mee lopen.. anders kan je eventueel, vrijspringen,VD, longeren,wandelen en misschien kan er een kleiner iemand mee rijden!? het zou veel fijner zijn voor de pony!
denk aan je pony en niet aan jezelf
wel een leuk diertje
nouja succes!
Besef dat je de zorg draagt over zo'n geweldig shetje; daar wil je toch gewoon alleen het beste voor?
En denk dat het ook niet fijn is voor de pony. Citaat:Ja, ik doe ook veeel andere dingen met Turbo, vrijspringen enz. en het karretje komt over een paar dagen. een soort lichte sulky, dan zal ik ook nog eens een paar foto's nemen.
en voor degene die het willen weten, ik weeg 39 kilo! en ik vind het super jammer dat ik voor mijn leeftijd zúlke lange benen heb. Maar dat hij niet in galop ging dat doet hij bij iedereen. Zelfs bij de eigenaar van 7 die er bijna nooit op rijd enz.
Sorry dat ik het zeg maar wij zijn de enige die er heel soms op rijden, de eigenaars verwaarlozen ze. Toen wij er voor de eerste keer kwamen hadden ze alleen een halster en 2 zadels (pannekoeken) en wij hebben : hoofdstel, dekjes, zweetdeken, bandages, halster (want de andere was verrot), voer (!) en een goede omheining voor ze gekocht.
Poppy de andere Shet was suuuper verwaarloost, haar hoeven waren 100 keer zo lang als ze moesten zijn, dus hebben we ook nog eens de hoefsmid gehaald en die heeft Poppy geholpen. Zie hier Poppy's hoef zoals hij er vroeger uitzag:
www.mijnalbum.nl/Foto=B7ASTJYG =erg hé?
Dus wij zijn de enige die ze beweging geven en er ook weleens op rijden, maarja ik zie het nu ook goed, ik ben te groot, Turbo is supersterk en ik niet te zwaar, maar wel te lang (potverdorie! )
Ik zal er niet meer op rijden en de eigenaren het laten doen, dan doen wij wel de andere bewegingen (sniksnik, wel allemaal bedankt voor het nadenken)
Groetjes mii
iig wel goed dat ze dat gaat doen
ga maar lekker met je shetje rommelen! marn schreef:jeetje, sommige mensen die doen maar wat zonder na te denken. Je zou toch zeggen dat je zelf wel zou kunnen zien dat als je zo lang ben, dat je dan niet meer op deze kleine pony past!!
Ga dan liever longeren en VD ofzo met hem doen, maar niet rijden, het past gewoon niet meer...