Curly85 schreef:ik vind je alleen wel heel erg lang zitten maar dat is mijn idee
Tietenverhaal is erg amusant
verder vind ik het een mooi dier om te zien
Dat klopt, ik zit vrij lang..
Dat komt omdat ik normaal western rijd en dus ook een stuk langere beugels heb.
Ik moet eerlijk zeggen dat de beugels ook niet korter kunnen
Het zijn nogal lange beugelriemen, maar als ik korter zit dan krijg ik gewoon kramp in mijn kuiten.. Vandaar zit ik wat langer, ik rijd al jaren zo en het bevalt me wel 
@ Elena.. De rechtergalop vind ze inderdaad moeilijk. Na die bokpartij zat ze voor de 2e keer in de 7 jaar dat ze is ingereden eens in de rechtergalop. Dus ja, dan snap je wel dat ik haar even gewoon laat gaan over de hoefslag en geen bochten en rare wendingen ga rijden zodat ze er uit valt. Als jij haar makkelijk in de rechtergalop krijgt dmv voltes ed, dan mag jij dat eens komen proberen. Zelfs mijn instructrice lukt het niet 
1 bok is misschien in jou ogen geen rodeo. Helaas weten wij wel beter. Een maand geleden hield ze het nog 4 rondjes vol.
Verder rijd ik wel veel voltes. Maar omdat er nog een kleinde shetter door de bak stapte, die op de middenhoefslag stapte, ging ik over de hoefslag.. Dit filmpje is ook allemaal aan elkaar geplakt. Natuurlijk heb ik alles in totaal veel langer gereden en gegalopeerd 
Maar bedankt voor de tips.. Ik doe, en kan er iig wel wat mee!!