Prince@ work (Dres+spring) Veell en hoog!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ceciel92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:12

sammie_44 schreef:
Een pony kan niet lopen als een paard van 1,70 en dat zeg ik ook niet. Een paard moet je sowieso altijd wel 10 min. losrijden. Je kan ook niet verwachten dat een paard meteen de eerste 5 minuten super loopt. als ik jou was zou ik gewoon veel balkjes lopen zoals je toen hebt gedaan want daardoor verbeterd het lopen heel erg.

een pony loopt niet zoals een paard van 1.70 maar een opaard van 1.70 loopt als een pony!
hij loopt erg kort van voor..
hiervoor kun je vanalles bedenken maar de vorige eigenaren hebben röntgenfoto's en alles erbij,, maar niets te zien,, de benen zijn normaal zoals een normaal paard..

ceciel92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 09:01

sammie_44 schreef:
Fijn beestje! Kan lekker springen. Dat kort van voren is helemaal weg als je ermee begint te werken, dus ik dnek dat het gewoon ligt aan het rijden of het kort of ruim is, want hij heeft wel genoeg schoudervrijheid ervoor. Helemaal foto 4 is goed.
Veel succes er verder mee

nee het ligt niet aan het rijden, foto's zijn moment opnames.. het lijkt of die ruim loopt maar dat is voor zijn doen,, we hebben rongenfoto's en alles erbij van de vorige eigenaren, en dat was allemaal goed, hij heeft niormale benen, het ligt waarschijnlijk aan het ras,, ierse jachtpaarden moeten kort lopen vqn vooren om hard achter de vossen aan te kunnen

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 09:04

Jaa.. maar als je hem langer instapt loopt die zobiezo veel makkelijker maar hou nou maar op over dta kort lopen geen nou maar commentaar op de foto's voor eventueel mijn houding want die is soms aardig bagger..

farfalla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 09:06

fot 11 is mooi!

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 09:07

Heeft hij soms hoefkatrolontsteking? (Dan lopen ze vaak kort van voren, en is springen te pijnlijk.)
Dan zou ik er zeker niet mee springen!

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 09:10

Nee hij heeft geen hoefkatrolontsteking.. er is DA alles bijgeweest en graag dus niet meer in discussie gaan over dat kort lopen daar is dit topic niet voor

Djaleesa

Re: Prince@ work (Dres+spring) Veell en hoog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 09:31

rechtop gaan zitten! als je op je op de pony gaat zitten lekker meteen recht gaan zitten je schouders naar achteren doen (draai beweging maken dan zit je als het goed is meteen rechtop!)
ik vind dat je teugels veelste lang heb en veelste dicht naar je toe trekt als het ware, teugels korter pakken en je handen verder naar voren houden!ook nog een tip werk eerst aan je houding,zit enz en ga dan pas springen zodat het springen ook veel netter gaat!
succes verder.

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 09:36

Ja iid op een paar fot's zit ik echt veels te ver naar voren en omdat ik de teugels wat langer houd.. komt omdat prince heel gauw met ze hoofd gaat schudden als de teugels te kort zijn.. + dat ik pony's met korte hals gewend ben! ik ga eraan werken dank je wel!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 09:45

5, 11, 22, die zou ik vergroten!

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:35

Ik ben het eens met Karoliefje.
verder vind ik het een erg leuk paard hoor

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:08

HIJ

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:12

ik vind dit echt een heel leuk paard, prachtige bouw echt mijn type Het ziet er allemaal heel vrij en netjes uit, iets geslotener misschien maar wacht tot je er echt volledig aan toe bent want dit geeft echt een heel mooi beeld.
Succes ermee