Daily [shetxwelsh]@ Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 00:07

Shariff97 schreef:
Ik snap ook niet waarom je er op rijd,
het is jou keuze, niet dat ik niet op paarden die jonger als drie heb gereden, maar dat was toch zeker in mijn jongere jaren toen ik toch luisterde naar die goede eigenaar.
Je moet het zelf weten.
En als je bedoelt met diegene die haar zou inrijden en meteen zou gaan galloperen en draven, mij mee bedoelt?
ik zou niet weten wie je anders bedoelt.. esmee of michelle kan het niet zijn?!

Aaah.. hier komt ineens een heel andere kant van het verhaal naar boven, kennelijk?

Jolien_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 00:13

Ik weet denk ik al weer waar dit topic op uitloopt enzo!
ik ga me er ook niet mee bemoeien

Leuke pony!

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 08:29

sharon je kan wel de braverd spelen
maar jij hebt dat inderdaad gedaan

en je zou het zo weer doen, ookal zeg je van niet.
bedoel jij ging ook op issabel rijden toen ze nog geen 3 was en toen was je echt niet 'klein' meer. en hoe zat het met Micky en dominique dan? neen sorry.. volgens mij was bijna alles jonger als 3 weer jij op ging rijden.

bovendien zou anders inderdaad 1 van hun 2 eropgaan rijden
en ik weet wel dat je het niet leuk vind omdat petertje de vader is.
maargoed.

als je me hierop raar in de nek gaat kijken vind ik het zeer triest.
ik ga een slotje vragen >;

miss_annetjj

Re: Daily [shetxwelsh]@ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 08:45

ik ga me er lekker niet mee beoeien

leuke pony,, ziet er goed uit hoor

Boelles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:04

Maakt die maand echt uit...?

Leuke pony hoor Leuk kleurtje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:56

FunkyMistiC schreef:
Maakt die maand echt uit...?

Ja.

Shariff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:08

Whahahah als jij dat zo wil zien.
ik ben met issabella begonnen een paar maand van te voren, met longeren enz, ik heb er toen ook echt NIET voluit op gereden.

Ten tweede is Daily veel kleiner en smaller, en lijk jij echt onwijs groot op daily. op flame vind ik dat mee vallen

Maar wat ik dus echt niet van je snap is dat je er op gaat rijden als je er zelf niet eens achter staat? en je weet dat de rest van de meiden bij de paarden er ook niet achter staat, behalve esmee omdat ze dan weer een paard heeft om op te rijden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:37

Shariff97 schreef:
Whahahah als jij dat zo wil zien.
ik ben met issabella begonnen een paar maand van te voren, met longeren enz, ik heb er toen ook echt NIET voluit op gereden.

Je hebt er dus WEL op gereden voordat ze 3 was?

christel1857

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:51

Bandida schreef:
Twee en elf maanden, en nog volledig overbouwd in de achterhand.

Sorry maar dat kan ik er niet uithalen. Ik vind het knap dat jij dat wel kan zien van slechts 3 foto's. Ik vind dat er een kleiner kind op moet. Maar ik vind dat dit ook nog wel gaat. In verhouding ben je er wel te groot voor.

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:54

Dames, zullen we persoonlijke dingen even buiten dit topic laten? Het gaat hier over de foto's van Cloverdale en niet over wie wat wel of niet gedaan heeft.

Jolandaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 13:12

inge88 schreef:
Jolandaa_ schreef:
waarom al een zweep? ze is net onder het zadel.. dat vind ik zonder van de pony, straks kan ie niet meer zonder..

Hier wil ik even op reageren. Ik heb zelf meerdere pony's ingereden op mijn stage en die moest ik met zweep inrijden. Een onbeleerde pony snapt je been namelijk nog niet en een tikje met een zweep is dan ter verduidelijking want daar reageren ze wel op door vooruit te gaan als ze het been nog niet kennen.
Hier is dus niks mis mee. (als je hem goed gebruikt)

Oke.. nee ik dacht dat dat juist niet moest. Maar nu je het zegt een verduidelijking is idd wel handig met een pony inrijden.. sorry ! foutje kan gebeuren

marlin

Re: Daily [shetxwelsh]@ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:08

heey
ik vind het ook niet kunnen hoor! van die eigenaar, die pony is duidelijk niet volgroeid en verdiend inderdaad nog lekker een jaartje weidegang, ik zou gewoon tegen de eigenaar zeggen dat dit niet kan, en het bit, ik zou een dubbelgebroken bit nemen, daarmee ontspannen de meesten veel meer, en het ligt prettiger in de mond... ik vind je echt niet te groot, je moet mij es op mijn verzorgshet ziet... haha (ik ben 1.65 en 45 kg en de pony 1.06)
maar het ziet er verder goed uit(jou rijden) en de pony is ook erg leuk!