Amber voor het eerst op bokt! @ dressuur en spring work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:53

hmm ik vind het er leuk uit zien hoor.. maar hij mag sosm nog iets nagevelijker. en eerlijk gezegt vid ik dat zadel niet kunnen. het schuift er helemaal overheen.. zit dat eigenlijk wel lekker? e waarom reed je neit met je roze setje? jullie zijn wel vooruit gegaan.. maar vind hem echt stukke dikker geworden als ik eerlijk ben

xx lotte

TouchAndGo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 11:28

lotjj92 schreef:
hmm ik vind het er leuk uit zien hoor.. maar hij mag sosm nog iets nagevelijker. en eerlijk gezegt vid ik dat zadel niet kunnen. het schuift er helemaal overheen.. zit dat eigenlijk wel lekker? e waarom reed je neit met je roze setje? jullie zijn wel vooruit gegaan.. maar vind hem echt stukke dikker geworden als ik eerlijk ben

xx lotte

Het roze setje staat der niet ik ga het verkopen..
Het zadel zit heerlijk.. het heeft weleens veel slechter gezeten..
Normaal loopt ie ook wel nageeflijk maar ik had nu al dik een uur gereden dus hij wou niet meer Maja over 2 weken wedstrijd dus we zullen zien! ik wil nou eigelijk wel eens een winstpunt

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:33

haha ik hoop voor je op een winstpunt.. maar ik heb nu wel door hoe moeilijk het is.. ik zit er al 4 keer tegenaan!