De shetlanders (S,T,B,M,N)@VrijspringWork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sannum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:54

JoyCiej007 schreef:
Niet zeuren en uitwegen verzinnen; een jaarling is nog veels te jong om echt te springen, klaar! Dat is gewoon algemeen bekend; mijn persoonlijke mening; mensen die een jaarlingveulentje zo laten vrijspringen hebben hun hersens er gewoon niet bij....

OK, ok, en wat voor commentaar heb je dan op het feit dat men vaak veulens/jaarlingen met een goede springafstamming op keuringen/ veilingen laten springen? dit wordt ondernomen door verantwoordelijke mensen, die echt wel weten doen....

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:57

Volgens mij verwar je enters met twenters........ jaarlingen laten ze op keuren meestal niet springen; dat zijn eerder de twee a 3 jarigen........

maar moet toegeven dat die van jou wel mooi springen

Sannum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:59

Op afstammelingen keuringen laten ze vaak genoeg een jaarling een sprongetje maken hoor.. En bovendien, zo'n jaarling maakt vaak uit gekkigheid zelf al de meest absurde sprongen, 2 keer over een balkje zal echt niet zijn voorbenen naar de kl*ten helpen.

Vind het er ook wel grappig uitzien! Heb niets met shetjes, maar vind het leuk dat jullie er zo mee bezig zijn!

Fjordie_Jody

Re: De shetlanders (S,T,B,M,N)@VrijspringWork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:07

Naja dat veulen is niet van mij en cally zij dat het wel kon, weet ik veel ! het is haar pony en ik heb geen verstand van waneer een veulen wel of niet kan springen. dat veulen springt in het weiland ook over greppels.

En dat penny- gedoe slaat nergens op , deze foto's lijken misschien een beetje vreemd maar we weten wel wat we doen.!

123468086

Re: De shetlanders (S,T,B,M,N)@VrijspringWork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:02

Ik snap niet dat je de namen van de pony's weet op zo'n wazige foto Leuke shets