Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zorro schreef:Ik vind zelf ook dat het meerwaarde heeft. zoals ik al zei: toen ik de foto's zag vond ik het al een leuke combi. toen ik las wat het meisje heeft, vond ik het nog leuker, want het is gewoon super dat mensen met wat voor handicap dan ook zo kunnen rijden, en plezier kunnen hebben. tenminste, zo zie ik dat!
Sunshine1 schreef:Welshcobfan schreef:Jammer dat je erbij zet wat ze heeft... dan plak je al van te voren een etiket op der... Het heeft namelijk geen meerwaarde om te weten wat iemand heeft.
Ik vind die combi wel erg goed! Ze stuurt hem toch wel netjes zo rond!
het heeft wel meerwaarde
als je namelijk wat weet over bepaalde aandoeningen
begrijp je dat houding en concentratie erg moeilijk is voor haar.
Je verwacht ook dat TS extra trots is op haar zusje daardoor. Dus je bent beinvloed en dát moet juist niet! Het is nooit en te nimmer goed om het erbij te vermelden! in geen geval, omdat het niets toevoegd. Ik ben zelf leiding van kids met pdd, adhd ed, maar ik krijg het juist niet te weten van ouders. Ik weet het alleen omdat ik medicijnen moet toedienen, dat is de meerwaarde. De stoornis doet mij niets, kind en situatie wordt niet anders. Hooguit de visie van iemand omdat je denkt: hij/zij doet zo omdat hij/zij dat heeft. en dat is niet goed.