Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biertabje schreef:ik vind hem er niet zo zeer op lijkenvind het wel een leuk dier overigens... leraar van mij(vader van iemand die meereed) die zei tegen me...kijk dat ik vind ik echt een leuk paard ) dus dat is toch wel even leuk he om te horen Kwitnie?
ik kreeg ook al een kompliment van tineke en van een andere man die stond te kijken, kan ook wel dezelfde zijn als jouw leraar, die vroeg of whisper een zweed was 
broerie schreef:Mooie foto's !!!
Alleen zakt jouw strijkcrosklap ofzo af,af zie ik dat nou verkeer?
dus die was op een gegeven moment afgezakt.Lielle schreef:Fijne techniek heeft jouw paard, Ziet er goed uit.

QuijoSavan schreef:Het zijn leuke en mooi foto's, maar ik vind dat aan de houding van de ruiter wel nog aantal dingen verbeter mogen worden.
Foto 11: teugels en je legt je onderbeen nogal ver naar achteren, zo kan je niet echt goed steunen.
Foto 12/13/22: Blijf dichter bij je paard. Handen niet op de manenkam maar er wat naast.
Foto 14: Zie je dat bit? Niet echt leuke ervaring...
Foto 15: Meer ruimte van voor geven.
Foto 23: Je gaat amper mee en je klemt je doormiddel van je benen in zijn buik te plaatsen.
Foto 24: Mooi beeld, maar mag nog iets dichter bij je paard blijven.
Naja allemaal beetje hetzelfde commentaar.
Ik heb het idee dat je nog niet helemaal stabiel bent boven de sprong.
Succes verder! Leuke combi!
reeskees schreef:...zei een dressuuramazone...????
![]()
![]()
kwitnie schreef:je hebt wel gelijk ik ben nog wat onstabiel boven de sprong, ook moet ik er erg op letten dat ik voornamelijk voor de sprong niet mijn benen optrek. dat zij de intructiesche ook.
maar ik was er nog best wel tevreden over aangezien ik pas voor de tweede keer op zit zadel reed
reeskees schreef:QuijoSavan schreef:Het zijn leuke en mooi foto's, maar ik vind dat aan de houding van de ruiter wel nog aantal dingen verbeter mogen worden.
Foto 11: teugels en je legt je onderbeen nogal ver naar achteren, zo kan je niet echt goed steunen.
Foto 12/13/22: Blijf dichter bij je paard. Handen niet op de manenkam maar er wat naast.
Foto 14: Zie je dat bit? Niet echt leuke ervaring...
Foto 15: Meer ruimte van voor geven.
Foto 23: Je gaat amper mee en je klemt je doormiddel van je benen in zijn buik te plaatsen.
Foto 24: Mooi beeld, maar mag nog iets dichter bij je paard blijven.
Naja allemaal beetje hetzelfde commentaar.
Ik heb het idee dat je nog niet helemaal stabiel bent boven de sprong.
Succes verder! Leuke combi!...zei een dressuuramazone...????
![]()
![]()
Onide schreef:Oh wat ziet het er leuk uit daar! Nu wil ik helemaal snel naar Friesland haha! Iemand stalling over?:D
Kun je op dit terein gewoon trainen?
(ik bedoel niet gratis maar wanneer het je uitkomt zeg maar..)
Leuk paard hoor! Ze kijkt goed uit haar ogen!
, maar het is vanaf hier nog wel een ruim uur rijden. en de hindernissen waren volgens mij los daar neergezet, tenminste een gedeelte maar ik weet niet zeker hoe dat zit. 
op mijn foto's ziet het er al heel anders uit!!!!
iets wat hangend
wel mooi snel, maar iets wat laks
(dat is meer omdat ze er geen moeite voor hoeft te doen om er over heen te gaan
) 
QuijoSavan schreef:reeskees schreef:...zei een dressuuramazone...????
![]()
![]()
Nee, een M springamazone (op t moment niet; ben met mn jonge paard bezig).
Maar hoe goed iemand rijd doet er niet toe, buitenstaander ziet vaak kleine dingen die misschien zelfs je instructeur nog niet opgevallen zijn.
, kon alleen maar uit je profiel afleiden dat je dressuurmuts bent, maar gelukkig ben je ook springmiep
maarja ik ben dan ook geen springer
magic_lover schreef:leuk hoor!
whisper doet het goed, lijkt mij nou dood engmaarja ik ben dan ook geen springer