Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lielle schreef:Wat doet hij onder een andere ruiter?
ga dat dan maar eens doen bedankt

Pink_Horizon schreef:Maar rij je nu een springwedstrijd gewoon 'ontspannen' door of ben je alsnog bij iedere hindernis bang dat het een weigering kan worden?
Spring je nu complete parcoursen of zit er nog vaak een weigering bij?

jacco_h schreef:Ik denk dat het op dit moment voornamelijk met de zenuwen van de ruiter te maken heeft in de ring.
Voor oefenparcourser moet je even zoeken op internet.
Zo weet ik dat er hier in etten-leur een springstal is met parcours en in prinsenbeek is een stal met een springweide met daarin een vast parcours
maar die heb ik alleen als het onderweg helemaal mis gaat net als met de trailer, maar loopt alles vlekkeloos gaat het supper (en geen zenuwen)!
) tanja_vg schreef:Misschien dat dit probleem ook gedeeltelijk bij de ruiter ligt? Ik zou er eens een zeer ervaren en zelfverzekerd iemand opzetten ... En sowieso veel blijven oefenen en laten zien natuurlijk ...

Thuis prima springen maar ergens anders ho maar 

En een rij pionnen onder de hindernis, omgekeerde waterbakken er onder, zeil er onder/er boven, hooibalen springen, maak het elke keer zo gek als je kan, bij mij werkt het perfect! Had nooit durven dromen dat hij op vreemde plekken zo over nieuwe hindernissen zou gaan
als het bij jouw heeft gewerkt zal het vast ook wel bij mij gaan werken
Farouche2 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, alleen jouw begin bericht.
Misschien komt het door de kleuren die hij/zij niet gewent is...
Succes ermee, lijkt me een erg lastig probleem...