Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RhealLover schreef:ik kan al zeggen wat een afschuwelijke foto's, zo rijdt je een paard niet met slofik kan hier aan afleiden dat ze de slof gebruikt om het dier naa r beneden te trekken, het paardvriendelijke is hier ver te zoeken. Echt onkunde van de ruiter, ze weet gewoon niet ermee om te gaan, sterker nog haar kennis is niet verder te zoeken dan het naar beneden trekken van een paard
leer paardrijden en neem les zou ik zeggen want dit is WEER een voorbeeld van slecht gebruik van hulpteugels
![]()
Het is een mooi paard waar ze op rijdt, zonde dat ze misbruik maakt van die slof. Anders hadden het mooie plaatjes geweest.
Groetjes
maar dat weten hier de bokkers toch niet, en die reageren alleen op de dingen die ze zien op de foto en ik vindt met een slof rijden op welke manier of reden dan ook gewoon geen goed idee, ik krijg liever vrij, zonder iets dat me paardje naar beneden houd, mischien is het een optie om haar paardje eerst even de longeren voor dat ze er op gaat...this een optie
Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je je verstand gebruikt! MaestroE schreef:Der instructeur (en instructrice) verwacht(en) ook dat zij goed met het gebruik omgaat. Dat houdt in dat ze hem nagelang hij braver wordt losser laat. Ik zie haar maar op 1 foto draven, dus ik vermoed dat dit ook instap foto's zijn. bovendien momentopnames..
Wat zou jij dan aanraden bij een meid die 35 kilo weegt en al 3 jaar lang van der paard af is gevallen? En die wel door blijft vechten? Maar toch bang is geworden?

MaestroE schreef:Der instructeur (en instructrice) verwacht(en) ook dat zij goed met het gebruik omgaat. Dat houdt in dat ze hem nagelang hij braver wordt losser laat. Ik zie haar maar op 1 foto draven, dus ik vermoed dat dit ook instap foto's zijn. bovendien momentopnames..
Wat zou jij dan aanraden bij een meid die 35 kilo weegt en al 3 jaar lang van der paard af is gevallen? En die wel door blijft vechten? Maar toch bang is geworden?

winia4ever schreef:ik vind het supper knapmaar dat weten hier de bokkers toch niet, en die reageren alleen op de dingen die ze zien op de foto en ik vindt met een slof rijden op welke manier of reden dan ook gewoon geen goed idee, ik krijg liever vrij, zonder iets dat me paardje naar beneden houd, mischien is het een optie om haar paardje eerst even de longeren voor dat ze er op gaat...this een optie

love_gino schreef:ik vind het een schattig paardje heel veel suc-6 en rijd hem maar lekker zoals jij dat wilt met of zonder slof het gaat vooral om veiliheid als hij sterk word en eruit naait en je eraf valt is ook niets het is kiezen of delen maar goed daar zullen mensen het ook wle ni mee eens zijn maar helaa
MaestroE schreef:Der instructeur (en instructrice) verwacht(en) ook dat zij goed met het gebruik omgaat. Dat houdt in dat ze hem nagelang hij braver wordt losser laat. Ik zie haar maar op 1 foto draven, dus ik vermoed dat dit ook instap foto's zijn. bovendien momentopnames..

obelix schreef:nou van de onstpanning kan ik niet veel maken hoor sorry..![]()
De neusriem mag wat hoger, verder is mag ze wel aan dr houding werken..
Paard loopt hier juist tegen de slof in en staat op elke foto best strak ,laat ik het niet over die laatste foto hebben.
Als je je paard al 4 jaar hebt,heb je wel les dan of niet? Miss iets om aan te denken????![]()
Tyrza schreef:Voor degenen die denken dat het makkelijk is om 1 2 3 het paard voorwaarts neerwaarts te rijden: kijk eens naar de bouw van het paard!
Ik ken het paard totaal niet, maar de bouw van het paard laat het bijna niet toe om over de rug in een lage lijn te lopen. Het paard heeft aanleg om zijn rug weg te drukken en zo een onderhals te creeeren.
Ik kan me voorstellen dat de amazone haar handen vol heeft om haar paard bij elkaar te rijden.