* ik was net klaar met mn proef en was toen daar nog even aan het uitstappen*Maar wat een supper pony is dat! Je hebt hem goed aan het lopen !
idd zeer slechte ringen!
wij zaten zelfs nog met de auto vast in de modder
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
* ik was net klaar met mn proef en was toen daar nog even aan het uitstappen*

haike schreef:Shanna; we vallen in herhaling maar het blijft echt een fantastich beest waar jij super mee overweg kan zo te zien!
) maar langzaamaan sluiten we een compromis.
).. haha, ik had helaas 2 keer net geen prijs... 183 en 192, toch tevreden... nu eindelijk alles opgeruimd... succes verder met Hilbert!! weule schreef:heeeeyz:).. heb je niet zien rijden, wel nog even gepraat (uurtje ofzow).. haha, ik had helaas 2 keer net geen prijs... 183 en 192, toch tevreden... nu eindelijk alles opgeruimd... succes verder met Hilbert!!

Shanna16 schreef:weule schreef:heeeeyz:).. heb je niet zien rijden, wel nog even gepraat (uurtje ofzow).. haha, ik had helaas 2 keer net geen prijs... 183 en 192, toch tevreden... nu eindelijk alles opgeruimd... succes verder met Hilbert!!
Ja klein uurtje maar
Nette punten had je hoor, maar dat had ik geloof ik al gezegd.
Bedankt die broer van je nog even dat ie op het secretariaat m'n coupon ging vragen; jammer dat ie er niet was maar wel attent van hem

...
erg leuk gepraat

werd nog behoorlijk aangepakt toen ik met me bijdehandte gedrag bezig was met opruimen van alles.., de dames vonden het nodig mij toch maar ff midden in de drek te gooien
had het er natuurlijk wel zelf naar gemaakt
)
!