Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marrepar schreef:lotjj92 schreef:waarom zet je er Z2 bij.. als die niet enes aand e teugel loopt? vind ik echt nergens op slaan!
volgens mij moet je eerst even de tekst lezen voor je commentaar geeft![]()
Hij heeft bij zn vorige? baasje Z2 gelopen.
Leuk paardje hoor! maar je hoofdstel zit idd een beetje verkeerd.
lotjj92 schreef:tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
voel je je nu aangevallen dat je me wilt bellen om het me uit te leggen? wat interesseert jou het eigenlijk dat je hier zop op reageerd
Ik zal je alles haarfijn uitleggen.. Oja, ik voel me idd aangevallen want je geeft commentaar dat NERGENS op slaat, ik denk dat jij eerst een leeslesje moet gaan gebruiken
amarinsjuh schreef:Sorry hoor maar jou comentaar slaat nergens op..
Er staat toch een z2 pony en dat betekend niet dat hij als er iemand op hem gaat zitten automatisch zijn planning afwerkt
lotjj92 schreef:ik bedoel het niet verkeerd.. en jij valt mij totaal aan.. hij zal het vast wel kunnen. maar als 'jij' erop rijd zie ik het er niet van af. op die laatste foot is het in een keer ee heel ander paard! en mischien is dit hard maar zo zie ik het

Tenshi schreef:lotjj92..stel je alsjeblieft niet zo aan. De ruiter is waarschijnlijk nog niet bezig met het nageeflijk rijden en dat is prima, alles op haar eigen tempo. Ruiter en paard moeten beide op een bepaald niveau zitten om meer te kunnen.
Bovendien is niet elk paard hetzelfde, de een loopt direct nageeflijk, de ander heeft meer hulp van de ruiter nodig.
Ik vind het er in ieder geval leuk uitzien, volgens mij is het een geweldig leerpaardje
Vind alleen dat hek met prikkeldraad doodeng ._.
justSaar schreef:kijk er is een verschil van in de krul en nagefelijk:o
want in de krul is meer met je hande en nagefelijk meer met je benen en moeilijker![]()
en zij wil denk ik haar pony zo veel mogelijk plezier in het rijde late houde dus nagefelijk rijde
lotjj92 schreef:klein kind. ben je jaloers ofzo?Tenshi schreef:lotjj92..stel je alsjeblieft niet zo aan. De ruiter is waarschijnlijk nog niet bezig met het nageeflijk rijden en dat is prima, alles op haar eigen tempo. Ruiter en paard moeten beide op een bepaald niveau zitten om meer te kunnen.
Bovendien is niet elk paard hetzelfde, de een loopt direct nageeflijk, de ander heeft meer hulp van de ruiter nodig.
Ik vind het er in ieder geval leuk uitzien, volgens mij is het een geweldig leerpaardje
natuurlijk is het een leuk leerpaardje! daar is niks mis mee.. maar ik vind het vreemd dat er Z2 bij staat. maar dat is mijn mening. daar heof ik ook niet zo'n discussie over
Verder wil ik geen gezeur meer dat hij niet aan de teugel loopt want ik mag toch zeker ook wel eens een keer lekker niksen tijdens het rijden?
ilovelucky schreef:Mooi hoofdstel mag ik vragen waar je die heb gekocht !!
maar bij de hypporama winkels zijn ze er ook
Juco schreef:Ik vind het prima dat jij trots bent op je verzorgpony en daarom zijn klassering vermeld.
Wie weet dat jij het zelf met veel lessen/oefenen/rijden/lol het ook nog eens haalt!
Het ziet er trouwens wat netter uit als je alle passantjes gebruikt.![]()
Tenshi schreef:lotjj92..stel je alsjeblieft niet zo aan. De ruiter is waarschijnlijk nog niet bezig met het nageeflijk rijden en dat is prima, alles op haar eigen tempo. Ruiter en paard moeten beide op een bepaald niveau zitten om meer te kunnen.
Zo moet hij leren op een B niveau te rijden
en ik moet leren dat ik beter ga zitten want dan zou hij meteen goed lopen
en hopelijk doe je het goed met de wedstrijden!
hard oefen!
heb je ook les met haar?