Z2-pony met nieuw hoofdstel (erg veel)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:02

tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
voel je je nu aangevallen dat je me wilt bellen om het me uit te leggen? wat interesseert jou het eigenlijk dat je hier zop op reageerd

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:02

Marrepar schreef:
lotjj92 schreef:
waarom zet je er Z2 bij.. als die niet enes aand e teugel loopt? vind ik echt nergens op slaan!

volgens mij moet je eerst even de tekst lezen voor je commentaar geeft
Hij heeft bij zn vorige? baasje Z2 gelopen .

Leuk paardje hoor! maar je hoofdstel zit idd een beetje verkeerd .

Nee bij z'n huidige baasje
Zal het hoofdstel idd even checken

amarinsjuh

Re: Z2-pony met nieuw hoofdstel (erg veel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:03

Sorry hoor maar jou comentaar slaat nergens op..
Er staat toch een z2 pony en dat betekend niet dat hij als er iemand op hem gaat zitten automatisch zijn planning afwerkt
Laatst bijgewerkt door amarinsjuh op 17-04-06 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:03

lotjj92 schreef:
tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
voel je je nu aangevallen dat je me wilt bellen om het me uit te leggen? wat interesseert jou het eigenlijk dat je hier zop op reageerd

Omdat ik mijn vzpaard verdedig, jij beweert dat hij het niet kan, dan kom je maar even langs Ik zal je alles haarfijn uitleggen.. Oja, ik voel me idd aangevallen want je geeft commentaar dat NERGENS op slaat, ik denk dat jij eerst een leeslesje moet gaan gebruiken

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:04

amarinsjuh schreef:
Sorry hoor maar jou comentaar slaat nergens op..
Er staat toch een z2 pony en dat betekend niet dat hij als er iemand op hem gaat zitten automatisch zijn planning afwerkt

idd

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:05

Maar ik wil geen geruzie hier dus als je nog meer te zeggen hebt, mijn pb-box staat open

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:05

ik bedoel het niet verkeerd.. en jij valt mij totaal aan.. hij zal het vast wel kunnen. maar als 'jij' erop rijd zie ik het er niet van af. op die laatste foot is het in een keer ee heel ander paard! en mischien is dit hard maar zo zie ik het

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:06

lotjj92 schreef:
ik bedoel het niet verkeerd.. en jij valt mij totaal aan.. hij zal het vast wel kunnen. maar als 'jij' erop rijd zie ik het er niet van af. op die laatste foot is het in een keer ee heel ander paard! en mischien is dit hard maar zo zie ik het

en dat schrijft ze zelf ook keurig boven de foto's dus zeur niet zo wil je

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:10

heewj
ik vind het een mooie pony hoowrs
en dat aan de teugel lopen komt vanzelf
ik zelf rijd oowk maar als mn neef er op gaat ( grand prix) is het een heel ander paard veel beter en mooier
maar j leert er gewoon van omzelf de dingen uittevinde hoe jij je pony het fijnt kan laten lopen
en als julliej maar lol hebben:)
daar doen we het hele paardrijde tog om

p.s wie weet hoe je zon bewegende avater kan maken van fotows

jimdebrit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:11

Ik denk: O, nu krijgen we Z2 foto's.

Opzich niet erg, maar het verbaasd me dat hij niet aan de teugel loopt. Natuurlijk is het geen automaat, maar ik heb zelf 2 pony's, ben zelf B/L1 ruiter, ene pony liep L2, andere M2, ene was een half jaar niet op gereden, meteen in de krul, andere was 2 jaar niet op gereden, ook meteen in de krul, en echt niet omdat ik nou zo'n geweldige ruiter ben.

Verder leuke combinatie, je kunt er vast veel van leren.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:11

wanneer ga je trouwens na jumping amsterdam want ik ga oowk

Tenshi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:13

lotjj92..stel je alsjeblieft niet zo aan. De ruiter is waarschijnlijk nog niet bezig met het nageeflijk rijden en dat is prima, alles op haar eigen tempo. Ruiter en paard moeten beide op een bepaald niveau zitten om meer te kunnen.
Bovendien is niet elk paard hetzelfde, de een loopt direct nageeflijk, de ander heeft meer hulp van de ruiter nodig.

Ik vind het er in ieder geval leuk uitzien, volgens mij is het een geweldig leerpaardje
Vind alleen dat hek met prikkeldraad doodeng ._.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:13

kijk er is een verschil van in de krul en nagefelijk:o
want in de krul is meer met je hande en nagefelijk meer met je benen en moeilijker
en zij wil denk ik haar pony zo veel mogelijk plezier in het rijde late houde dus nagefelijk rijde

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:14

Tenshi schreef:
lotjj92..stel je alsjeblieft niet zo aan. De ruiter is waarschijnlijk nog niet bezig met het nageeflijk rijden en dat is prima, alles op haar eigen tempo. Ruiter en paard moeten beide op een bepaald niveau zitten om meer te kunnen.
Bovendien is niet elk paard hetzelfde, de een loopt direct nageeflijk, de ander heeft meer hulp van de ruiter nodig.

Ik vind het er in ieder geval leuk uitzien, volgens mij is het een geweldig leerpaardje

natuurlijk is het een leuk leerpaardje! daar is niks mis mee.. maar ik vind het vreemd dat er Z2 bij staat. maar dat is mijn mening. daar heof ik ook niet zo'n discussie over

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:14

justSaar schreef:
kijk er is een verschil van in de krul en nagefelijk:o
want in de krul is meer met je hande en nagefelijk meer met je benen en moeilijker
en zij wil denk ik haar pony zo veel mogelijk plezier in het rijde late houde dus nagefelijk rijde

wil je zeggen dat i kwil dat zij paarden in een krul trekt? of dat ik dat zelf doe.. ik heb hier net een topic van mezelf gezet en als je goed kijkt trek ik mijn paard niet in een krul

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:15

Ik vind het prima dat jij trots bent op je verzorgpony en daarom zijn klassering vermeld.
Wie weet dat jij het zelf met veel lessen/oefenen/rijden/lol het ook nog eens haalt!

Het ziet er trouwens wat netter uit als je alle passantjes gebruikt.

ilovelucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:16

Mooi hoofdstel mag ik vragen waar je die heb gekocht !!

Edding3000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:18

lotjj92 schreef:
Tenshi schreef:

natuurlijk is het een leuk leerpaardje! daar is niks mis mee.. maar ik vind het vreemd dat er Z2 bij staat. maar dat is mijn mening. daar heof ik ook niet zo'n discussie over
klein kind. ben je jaloers ofzo?
Als dat paard nou z2 gelopen heeft is dat toch zo, dat heeft niks te maken met of jij dat eraan af ziet. Dat meisje zegt toch zelf dat ze geen z2 rijd maar dat het paard het ooit gelopen heeft.
Volgens mij ben je een stikjaloers misselijk pennymeisje.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:19

Oke mensen, Ik krijg 2 x per week les en dat ziet er al veel beter uit, nageeflijk & ontspannen.. Als ik alleen rijd krijg ik dat nog niet voor elkaar, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben.. We hebben net een nieuwe bak dus dat is ook spannend en verder zijn er nog heel wat dingen!! maar neem van mij aan dat deze pony echt de makkelijkste niet is!! En dat kun je vragen aan veronoz, amarinsjuh, margot_vh Verder wil ik geen gezeur meer dat hij niet aan de teugel loopt want ik mag toch zeker ook wel eens een keer lekker niksen tijdens het rijden?

Verder wel bedankt voor de leuke reactie's

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:19

ilovelucky schreef:
Mooi hoofdstel mag ik vragen waar je die heb gekocht !!

Ik heb hem over gekocht van Cinnepin @ bokt maar bij de hypporama winkels zijn ze er ook
Laatst bijgewerkt door _Christine op 17-04-06 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:20

Juco schreef:
Ik vind het prima dat jij trots bent op je verzorgpony en daarom zijn klassering vermeld.
Wie weet dat jij het zelf met veel lessen/oefenen/rijden/lol het ook nog eens haalt!

Het ziet er trouwens wat netter uit als je alle passantjes gebruikt.

Jaa, het is een beetje stug leer dus ik ga het eerst even invetten

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:24

Tenshi schreef:

Jaa dat prikkeldraad!! Maar goed.. Daar kan ik ook niks aan doen.. En idd, ik leer veel van hem, maar hij ook van mij Zo moet hij leren op een B niveau te rijden en ik moet leren dat ik beter ga zitten want dan zou hij meteen goed lopen

En idd, het vershilt per paard of hij snel goed loopt, deze loopt snel ontspannen maar voor nageeflijk heid moet je meer doen

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:28

ik wil dit wel even rechtzetten voordat ik penny meisje genoemt word! ik heb zeker geen commentaar over jou hoor echt niet. ik vond het alleen vreemd en ik reageerde daar nogal gruwelijk bot over. en je snapt vast wel dat ik neit jaloers ben

__Joyce

Wat een leuk paardje! Verwachten een paard dat NU echt z2 loopt, Maar dit is zeker ook leuk! Lekker ontspanne.

Enne mensen rustig aan! Iemand geeft alleen een mening hoor! Het is niet bedoeld om je aftezeiken, (overigs ben ik het niet met lotjj92 eens want het staat er boven ) maar als zij het raar vind, dan vind ze het raar dat is haar mening. Vrijheid van meningsuiting heet dat

Bokkiej

mensen verwachten dat er dan een Z2 paard ook Z2 gaat rijden.
veel succes meis! en hopelijk doe je het goed met de wedstrijden! hard oefen! heb je ook les met haar?