simply @ work/racen (jetset-D)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:50

inprincipe was ik met al het kritiek dat nu gegeven word. bezig behalve mijn ellebogen! daar zal ik echt mee aan het werk gaan. maar nogmaals het ziet er zeker niet super netjes uiit. en dat komt voornamelijk omdat ze heel moeilijk te rijden was vandaag!

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 21:06

niemand meer?

dubje

Re: simply @ work/racen (jetset-D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:31

super leuk paardje!! alleen probeer wat minder met je spoor in ze buikie te prikken. als je je hakken meer uitdrukt kan je meer met je kuit aandrijven ipv je hak. verder ziet het er zeker netje uit! groetjes!

asje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:55

Wat een mooi paardje en geweldig setje . denk eraan dat je je handen mooi rechtop houdt en je schouders en hoofd ook. Hakken mooi laag en dan is t helemaal perfect

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 16:21

dankjullie! hmm ik prik idd veel met mijn sporen toen maar hij was heel erg tegen mijn hand vandaar dus!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:38

wauuw..leuk paardje hoor! jullie zijn een leuke combi!

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:04

Wat een mooi paard

En gaaf setje staat hem leuk ...

Echt goede combi zijn jullie

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 18:56

dankjullie.. vind ik leuk omte horen dat ik leuke combi ben, ook al ben ik vrij klein meisje voor haar

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:03

Ik vind je keelriem ook wat strak, en volgens mij zit je neusriem ook een beetje hoog.

Verder, je beugels langer, dan kan je je hakken goed uitdrukken.
Let op je ellebogen, en pas op dat je niet met je schouders naar voren gaat leunen. Ook lekker voor je kijken, je knikt met je nek naar beneden.

Verder zeg je dat hij niet lekker in de hand was, en hem daarom extra prikte met spoor. Ik denk dat als hij niet lekker voor je been is, je nog meer moeite met aanleuning ev zal hebben, dus dat dat eerst goed moet zijn. Ik vind hem hier op sommige foto's een beetje 'teveel in de houding lopen', ipv 'lekker' nageven.

En van je cap, moet je toch zelf weten, hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor.

Hoop dat je wat met mijn commentaar kan, en met het plezier zat het zeker goed.

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 19:09

hmm dat heb ik zeker. en hij was ook niet lekker negavelijk. en ik reed hem idd te veel naar voren. binnekort zullen jullie betere foto's zien! en ik ga werken aan mijn houding. beugels langer en rechtopzitten daar ben ik al heel erg mee bezig. hmm ik zal hem in ieder geval was losser doen!

TurdusMerula

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:13

Zorg dat ie goed voor je been is, voordat je meer gaat vragen. Dan kan je ook makkelijker opvangen, wat je erin drijft. Probeer lekker ontspannen te zijn, en het gaat helemaal goedkomen!

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 19:15

hmm hij is de laatste tijd lekker aan mijn been. en dit zeg ik neit om goed verhaaltje te praten. hij liep echt lekker de afgelopen tijd. en ik zal morgen hem pakken zonder sporen om hem scherper te maken. vooral nu ik het weekend wedstrijd heb! en zal hem op verschillende hoogtes rijden qwa nek. en veel overgangen rijden!

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:04

Isaatje16 schreef:
Wat een mooi paard

En gaaf setje staat hem leuk ...

Echt goede combi zijn jullie

haha jaa was gelijk verliefd op die kleur!

dankje!