. Probbeer de volgende keer minder druk op je teugels te houden. (vooral met dat hoofdstel/bit) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Probbeer de volgende keer minder druk op je teugels te houden. (vooral met dat hoofdstel/bit)
Enne ook leuke foto's.

LittleRose schreef:elady schreef:Duc is echt een heel gaaf paardje, heb hem vaak van dichtbij mogen bewonderen!
Ze heeft hem lekker voor elkaar zo!
Duc is de fries.
Dit is don (eastside donkeyshot)
! Jus_dOrange schreef:shadowflower schreef:Ik vind het er afentoe een beetje gespannen en vast gezet uitzien . Het is toch niet de bedoeling met zo een western bit zo scherp in te werken ?
Zo te zien is dit ook géén western, maar gewoon dressuur met westernoutfit...
PrideDignity schreef:Tulandro schreef:Leuk beest, maar ik dacht dat het juist de bedoeling was met westernrijden om niet zóveel druk te zetten op die stang? Ik zie mensen juist altijd met een lang lijntje rijden, ipv op deze manier.
Er staat onderaan dat ze Engels & Western rijd, dus ik neem aan dat de foto's van het Engelse rijden zijn..
wat is die wit zeg! 
LittleRose schreef:Hij word recreatief gereden en ze heeft nu niet veel hem gevraagt ze rijden ook bijna nooit dressuur. En het paard heeft verder totaal geen last van het zadel of hoofdstel op deze manier.

LittleRose schreef:Umhh ze rijd al 10 jaar paard.
En als de eigenaar deze spullen heeft, niet iedereen heeft het geld om nieuwe spullen te kopen.

shadowflower schreef:maar dit is gewoon redelijk ziekelijk als je met zo een scherp bit gaat rijden