Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jennifer87 schreef:enne [naam] we gaan zeker door met de lessen vond het supper gaan :d

Het rijden ziet er best netjes uit, verbeterpunten zijn er altijd en dat is alleen maar goed!
Wat heeft hij trouwens een aparte rug, hij oogt wat 'ingezakt' of lijkt dat maar zo? Ik zou het gewoon een keer proberen, wie weet beginnen jullie de lol er wel van in te zien!
Als je het niet probeert weet je het nooit.. 
jennifer87 schreef:Zien jullie trouwens buc en mij al B starten? ik zit te twijfelen...
of hij het wel aan kan, en of hij het wel red enzo,....
wie helpt mij om de stap te zetten
hebben nienke en ik ook weer wat om naar te trainen.
ben 2x B onderlinge gestart : 1e keer : 155+ en 160 en de 2e keer 155 en 160 punten.
wie o wie helpt mij de stap te zetten
Kunnen we ook samen vervoer regelen als we dat nodig hebben en we kunnen elkaar steunen
radnah2 schreef:jennifer87 schreef:Zien jullie trouwens buc en mij al B starten? ik zit te twijfelen...
of hij het wel aan kan, en of hij het wel red enzo,....
wie helpt mij om de stap te zetten
hebben nienke en ik ook weer wat om naar te trainen.
ben 2x B onderlinge gestart : 1e keer : 155+ en 160 en de 2e keer 155 en 160 punten.
wie o wie helpt mij de stap te zetten
Gaan we samen dan??Kunnen we ook samen vervoer regelen als we dat nodig hebben en we kunnen elkaar steunen

patos schreef:Ik blijf de nekaanzet en het eerste deel van de hals bij dit paard er zo eng uit vinden zien. Er is daar zo goed als geen bespiering aanwezig. Probeer meer over de rug te rijden, de hals mooi bol en de neus dieper. Op één galopfoto lijkt het erop, maar moet je je handen veels te laag zetten om hem met de neus eruit te krijgen.
Anoniem schreef:patos schreef:Ik blijf de nekaanzet en het eerste deel van de hals bij dit paard er zo eng uit vinden zien. Er is daar zo goed als geen bespiering aanwezig. Probeer meer over de rug te rijden, de hals mooi bol en de neus dieper. Op één galopfoto lijkt het erop, maar moet je je handen veels te laag zetten om hem met de neus eruit te krijgen.
Hoi Patos!
Daar ben ik gisteren inderdaad mee aan de slag gegaan tijdens de les.
Hij moet idd meer over de rug komen en meer zijn bovenlijn gaan ontspannen, tevens zijn er ook nog wel wat verbeterpuntjes aan Jenifer haar houding waar ik ook licht wat aandacht aan heb besteed!
Gaat dus allemaal wel goed komen, maar kost wel even wat tijd.
Buc is namelijk jaren lang western gereden en dan is het moeilijk omschakelen naar engels.
Maar wat jij nu constateert zag ik gisteren ook goed!
Jenifer en Marielle ik ben van plan om mijn E- rijbewijs te gaan halen dus dan kan ik jullie ook wel rijden![]()
En dan kan ik jullie meteen geestelijk ondersteunen

jennifer87 schreef:de pad is de streepjkes van hh en de rijbroek ios de summer cotton van HH beide in de nieuwe kleur ligtblue
je bent minder kwijt dan een 1 eurostar rijbroek